Gå til innhold

hihi, kanskje dette er teit, men:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå bare spør jeg altså, for dtte er noe jeg har opplevd den siste uka... Men jeg nyser så forferdelig mye!! Kan dette ha noe med graviditeten å gjøre, eller er det bare meg?:P

Og kan det skade barnet?

Dette er mitt første barn, så har mange rare spm hele tiden:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig i det hele tatt. Har aldri hørt om at det skal være noe graviditetsplage å hoste. Men det er vanlig å bli tettere i nesa, og det kan jo kanskje gjøre at du hoster mer?Men den lille der inne tåler kjempemasse, så du trenger ikke bekymre deg:-D

Skrevet

hehe :-p

nyser og hele tiden, men er nok ekstra mye pollen om dagen go jeg er allergisk :-D

Skrevet

haha jeg har faktisk nysi mye i det siste jeg å! Men tror det er pga masse støv og pollen i lufta. Jeg er ikke allergisk men det kiler i nesa:P hehe Jeg tror ikke nysing er farlig, siden det er en så naturlig ting for oss å gjøre.

Skrevet

Jøss, har lurt på det samme selv. Nyser til jeg nesten ser mannen med ljåen, og det har jeg gjort siden testen var positiv!

Skrevet

hehe... merkelig.. akkuratt d samme gjør j å..

Skrevet

Nå skal jeg bare leke litt logisk her, men kanskje det er en sammenheng? Man har jo ganske sterkt forbedret luktesans, og kanskje vi derfor blir mer sensitive på små støvkorn og partikler i lufta vi ellers ikke får noen reaksjon av?

Skrevet

ja, kanskje det?:)

Jeg og tenkte på pollen, men jeg nøs også veldig mye da jeg var i australia (kom tilbake to uker siden), og der har de ikke slikt;)

Så kanskje chickenlucy har et poeng der?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...