Gå til innhold

Gravid med nr 2 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var det bekreftet, jeg er 5+3 uker på vei, og er utrolig glad :) Ser fram til å gå gravid igjen. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skal fortelle det til mine foreldre. Jeg har foreldre som ikke er så veldig glad i ting jeg gjør, så fremst jeg ikke gjør hva de mener er det riktige. Kontrollerende er ett passende ord for dem. Jeg er 26 år, men likevel blir jeg behandlet som om jeg var 14. Uansett, da jeg var gravid med min sønn som nå blir 3 år, ga min mormor meg ett tilbud på 30 000 kr hvis jeg tok abort. Dette var selvfølgelig noe jeg ikke tok imot, men mine foreldre/besteforeldre mente at jeg ikke kunne ta vare på noe barn siden jeg ikke var ferdig med min utdannelse som vernepleier.

Jeg har nå fått meg ny kjæreste, og dette er noen de ikke liker overhodet. De gjør alt for at jeg skal misslike han. Men til deres store fortvilelse, følger jeg mitt hjerte og ikke deres meninger. Så jeg gruer meg til å fortelle dette til dem, og jeg vet det kommer til å bli ett sant h.......!!!

Noen her som er eller har vært i noen lignende situasjoner som kanskje kan komme med noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst: GRATULERER så masse med spiren :)

Kjempesynd at du har en familie som er så lite støttende og så styrende. Hvis jeg var deg ville jeg nok heller latt være å si noe som helst tror jeg...etterhvert som tiden går så vil de jo skjønne hva som er i gjære.

Lykke til videre og velkommen inn hit :) (her er det hvertfall koselig å være)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...