Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 jeg tar meg selv i å være litt skuffet og flau over min nyfødte gutt... jeg hadde håpet han skulle være søtere!.. huff, hva er det som feiler meg? det kan vel ikke være særlig normalt?..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 helt nyfødte babyer ser jo gjerne lott "snåle" ut - min samboer synes rett og slett nyfødte er stygge! vent et par uker, så er han nok mye søtere og ser mer ut som en "baby" ) hvis du fortsatt tenker det samme senere, kan du kun skylde på genene - og da er du fryktelig overfladisk...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Huff, det måå være en fryktelig følelse!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Det er ikke helt unormalt å tenke at sin nyfødte baby ser litt rar ut , det gjør de jo ofte også :-) Det skjer mye den første mnd, de blir litt rundere og får litt mer ansikt, så det blir bedre. Men det er også mulig at du har litt fødselsdepresjon. Jeg ville snakket med helsesøster hvis du føler veldig skuffelse. Det er ikke unormalt med fødselsdepresjon, men kan være lurt å snakke med noen. Jeg hadde det etter min første fødsel.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Jeg tenker i første rekke en form for svangerskapsdepresjon. Det kommer hos mange, i større eller mindre grad. Du føler deg definitivt ikke bedre av å tenke at "slik burde jeg ikke tenke", men jeg ville anbefalt å snakke med noe helsepersonell. De kan høyst sannsynlig forklare deg at det du føler er nokså normalt, og at det også høyst sannsynlig vil gå se til. Mye er gjort dersom du tør å snakke med noen om det! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå