Gå til innhold

OI oi oi... Nå har vi gjort det store.... !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en annen venninne som har blitt kjent herfra, tok oss et par glass vin ikveld... Og vi ble litt mer beruset enn planlagt. det som skjedde var at hun kjørte meg og min lille mann hjem, med hennes også, for han kune jo ikke ligge hjemme alene. Vi har ingen mann noen av oss.......Hun var nok litt mer full enn det jeg trodde, for selv om jeg var /er full selv, så merket jeg at hun "sjangelet" litt da hun kjørte.... jeg har jeg så villt dårlig saittighet for min lille gutt som kunne blitt utsatt for en ulykke. Alt gikk jo bra, sendte henne en melding om at hun skulle si ifra nå de var trygt hjemme igjen, men har ikke hørt noe enda.. De bor 5 min unna med bil, er 45 min siden jeg sendte melding, men har ikke hørt noe. ANGRER SÅ!!!! IKKE DØM MEG!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring henne da vet du, så svarer hun sikkert!

Skrevet

Tro meg, jeg har prøvd, men hun tar den ikke.... Jeg er ikke ved mine fulle 5 selv, så det er mer jeg har dårlig samvittighet for... :( HI

Skrevet

det går jo stort sett bra! Du burde kanskje få tak i venninnen din og forsikre deg om at alt er i orden før du legger deg.. For øvrig kan du jo prise deg lykkelig for at det gikk bra denne gangen, og ikke kjøre i fylla eller sitte på med fyllekjørere igjen! Jeg skjønner godt at du angrer... og det er jo i det minste en god ting..

Skrevet

Dette må da være tull?

Dersom dette virkelig har hendt, burde du virkelig gå i deg selv og stille spørsmål ved dine beslutnings- og omsorgsevner.

Du er så utrolig heldig i og med at dette tilsynelatende gikk bra. Hva får deg til å tro at du ikke gjør det samme igjen senere?

Skrevet

Jeg tror du har lært slik at dette ikke skjer igjen :-)

Håper det gikk bra med venninna di også!

Det som er gjort er gjort, man kan bare forsøke å ta lærdom slik at man ikke gjentar samme feil senere. Dere er nok ikke alene om å ha gjort ting som ikke er så lurt, på en eller annen måte... Det går stort sett bra, og man er en livserfaring rikere, og litt klokere :)

Skrevet

Nå har du kastet brannfakkel her inne - jeg bare advarer deg. Du kommer til å få masse pes. Så vet du det.

Skrevet

Serøst...har jeg forstått deg rett hi så har du og din venninne fyllekjørt med to barn i bilen???

Ja du har virkelig gjort det stor, som kunne gått enda værre!

Hadde dere bare vært voksne i bilen så er det en ting, det har jeg også vært med på for mange år siden, men å ta med barn i bilen er sykt!

Ingen er så fulle at de ikke klarer å vurdere at det er galt, for hvis noen er SÅ fulle at de ikke klarer å vurdere det som galt klarer de ikke komme seg inn i bilen engang.

Håper dette bare var fyllerør du skreiv inn her i går, og hvis du var full husker du kanskje ikke at du skreiv her heller hi?

Skrevet

Fy F..n ,for en IDIOT du og venninda di er ,setter deres egene liv i fare (som egentig er helt greit om det kun går ut over dere )barna sitt liv i fare og ikke får å snakke om ANDRE sine liv i fare .Hva om dere hadde kræsjet med en annen bil og personene i den andre bilen hadde DØD!

Kunne du ha levd med det ?

Jeg håper venninden din ble tatt av politiet ,mister lappen og må sone for det her ,for det fortjener hun .Du også .

JEG HATER FYLLEKJØRERE ..

SKAM DERE .

Skrevet

Slapp av hun og barnet er sikkert helt i orden, men med politiet på sykehuet for å ta utvidet blodprøve.

Skrevet

En ting er å fyllekjøre, men ådrikke seg full når man har ansvar for et barn, og da i tillegg fyllekjøre med barn. Dette er sikkert et av de innleggene som er ment for åprovosere, er det mulig at noen er så uansvarlig. Stakkers unger.

Skrevet

jeg håper for din vennindes skyld at hun ble tatt for fyllekjøring og er i arresten nå!!!!!!! Og sladrer på deg og så du og får svi!!!

En lærer ikke før det skjer noe!! og håper det var DET som skjedde og ikke en ulykke!!!

Skrevet

Tragiskt, min kusin blev överkörd av en rattfyllerist, sju år gammal blev hon och blev släpad med bilen så huden korvade upp sig i ansiktet på henne! Jag blir så förbannad när jag läser detta! Hade ni inte råd med taxi???

Skrevet

Helvetes duster, hele gjengen her inne. Kjenner dere ikke igjen et køddeinnlegg når det spretter i øya på dere?!?!?!

Alt for oppmerksomhet, og dere trår til og går på med begge beina...

Skrevet

anonym 12:13

H.....duster ja, det kan man gjerne si. Faktum er at en god del kjører i fylla, trist men sant. Det finnes jo også folk som fyllekjører med barn i bilen, enda tristere, men like sant.

Dette er nok mest sansynlig et tulleinnlegg, men det er faktisk en sjanse for at dette er sant, desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...