Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Jeg og mannen min har vært på visning på et hus i det området vi ønsker å bo. Det er masse barnefamilier i området, kort vei til barnehager og skoler, og det er sånn sett perfekt for ungene... Vi likte huset veldig godt, og synes prisantydning virker grei... Det har ligget ute til salgs ganske lenge, og jeg lurer på om det skyldes beliggenhet.. eller... det ligger ikke særlig usjenert til - for å si det mildt... Det var andre hus i alle bauger og kanter, og å stå i hagen føltes litt som å stå på utstilling.. Det var plantet tujahekk rundt tomten, men den var så veldig lav så den skjermet jo ingen verdens ting... Den vil jo vokse seg stor, men det tar jo mange år... 1. hvor lang tid tar det før tujahekk er to meter høy og tett? 2. Noen med erfaring med å bo så tett, hvordan liker dere det? Blir man vant til det?
trillemamma Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Kjøp lameller til vinduene frem til hekken har vokst seg høy.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Vi også bor forholdsvis tett..men er jo vant til det.Har gjort det sånn at vi sitter ikke akkurat på utstilling på vår egen veranda da og sånn ellers....blir thujahekken godt vannet og stellt pent med så er det helt utrolig hvor fort den kan vokse.Har iallefall sett det på feltet her.De som har det har jo grodd som ugress. Har kanskje gått et par,kanskje 3år før det har begynnt å bli litt høyde på de. Men nå vet jeg ikke hvordan det ser ut hos dere da....her er det tett men husene ligger sånn til at verandautg vår er mot inng til naboen å se på ellers ligger det jo såpass usjenert til at vi har satt opp levegger ut mot veien på hver side av verandaen så vi er liksom litt ifred. Men lameller for gardinene høres jo greit ut...men det hjelper lite i hagen da. Litt vanskelig å si når man ikke ser feltet og hvor man bor...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå