Countess Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Har netcom kontant fra før,men vil bytte overtil noe annet. Kansje noen vet om et bra tilbud på tlf med et bra abonnement? Sender mest meldinger,og det går i mye meldinger til utlandet..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg pleier sjelden ringe med med mobilen min, sender mest meldinger. Har et Chess-abonnement. Koster 29 øre pr sms. Ingen månedsavgift. Sjekk inne på chess.no om du finner noe som passer til ditt forbruk
☆ gullverdt <3 Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 jeg vil anbefale Onecall!! har hatt d i mange år og aldri aldri fått ei regn over 200 kr.. du har 120 min gratis ringemin og tror d er 90 gratis sms i mnd. ingen mnds avg. ringer du IKKE over 120 min eller sender fler enn 90 sms i mnd får du IKKE regn.. sambo har også dette og har nå ikke fått regn på over 6 mnd..kan faktisk ikke huske sist han fikk tlf regn.. jeg pleier å få regn på rund 100-150 kr i mnd..å jeg ringer MYE ;D
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 jag har netcom,är supernöjd! Hade chess förr, man betalar jättemycket per minut när man ringer till kundtjänst där! Otroligt okunnig personal också!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå