Mrs. Bouquet Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Nei, bare godt over middels opptatt av vogner.
<3 coccinelle Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Syns det høres rimelig sykt ut ja.... Håper du har god råd
Joikaboll@ Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Langt i fra syk, det er vel ikke sååå ille gæli det. Har selv hatt flust av vogner, men har sett i svartøyet nå at jeg må kvitte meg med 3-4 stykker. Hva skal man med 5 vogner når en kun har 1 vognbarn??? Linus er 1 år nå og er i ferd med å settes over i vogn nr 6, må bare bestemme meg for hvilken jeg skal ha
cammiss Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 er det ikke greit for et barn å ha en vogn hvor det er vant til å sitte- sove- ligge- og som dermed føles veldig kjent og godt og trygt- eller er det bare meg?... jeg har jo bare hatt en til hvert barn - så har jo ikke noe erfaring på flere.... men....
erteposen + 4 Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 Kanskje ikke så veldig flink til å vurdere vogner, og veldig rik:) Hadde vel prioritert helt andre ting.
Joikaboll@ Skrevet 23. juni 2009 #10 Skrevet 23. juni 2009 Kjedelig med samme vogn i hele vognperioden da. Også syntes jeg det er vanskelig å finne en vogn som passer like godt til en nyfødt som til en 3 åring. Og ikke minst min største unnskyldning overfor mannen sin fortvilelse over mitt stadige vognbytte, en vogn til hvert sitt bruk :-) Og nå ga cammiss meg en ide til, å kvitte seg med den gode, trygge vogna som har hvert i daglig bruk i 3 år må jo være groteskt for ethvert barn ;o)
Zitro Skrevet 24. juni 2009 #11 Skrevet 24. juni 2009 Vogndilla her også... har et vongbarn på 16 mnd, og hun har 6 vogner å velge i... Skal nok kvitte meg med noen etterhvert, men dem er jo så fiiiiiiiiiine... (har kjøpt vogner etterhvert som dem har kommet med nytt design på kalesjene jeg se...)
Saftsuse 84 Skrevet 24. juni 2009 #12 Skrevet 24. juni 2009 har vell samme sykdom jeg også...men jeg kjøper brukt da, og har kvittet meg med vognene etterhvert da jeg har funnet ut at den ikke var så snedig som d så ut til...... Hva har du hatt da? Det jeg er ute etter er ei lett sportsvogn itilegg til simo kombi vogna. Denne vogna har alle mine 3 barn brukt og den er jeg suuuuperfornøyd med, men den er litt stor og tung å dra på... Kjøpte derfor mutsy urban rider, men den var jo like stor, kjøpte så ei simo sportsvogn, men den var jo like tung som den simo jeg hadde... Hadde ei GT safari også, og den var helt topp, MEN det skulle ingenting til før den tippa... og d er viktig viktig viktig at vogna er trygg!! Så den dag i dag har jeg fortsatt simo vogna mi, som jeg elsker.. Men skull gjerne hatt ei vogn jeg kan ta med i bilen uten å måtte demontere hele fartøyet...
Knotten & lille persille Skrevet 24. juni 2009 #15 Skrevet 24. juni 2009 hehe, det var litt voldsomt:) men jeg har faktisk kjøpt en vogn før tulla ble født og akkurat bestillt ny, hun er 2 mnd. Men det er fordi hun allerede har vokst ut av bagen på den "kjekke, nette" vogna vi kjøpte først. Blir en stor simo kombi her nå. Håper jeg kan bruke den ut hele vognperioden. Skulle ønske jeg hadde brukt gravidhodet mitt litt bedre da jeg kjøpte den første, de vokser jo så fooort!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. juni 2009 #16 Skrevet 24. juni 2009 Siden Prækes svarte så godt, så får jeg bare signere hennes;)
Zitro Skrevet 24. juni 2009 #17 Skrevet 24. juni 2009 For å ta det første først, Simo er best og ingen slår dem vognene på kvalitet og stabilitet. Har selv også både Simo Kombi, og den nye Simo Sportstrilla som kom på markedet igjen nå i 2009. Jeg synes nå den er vesentlig lettere å hendes med en kombivogna jeg da, tar mye mindre plass sammenslått og er litt lettere... Ellers er det en Teutonia Spirit S3 jeg har som jeg er veldig fornøyd med, ikke opplevd at det han tippa. Men jeg hadde en periode Freestyle 3xl vonga og den tippa! Men sånn "hive kjapt i bilen vong" for turer på butikk og sånne ting, så bruker jeg mest min Bugaboo Bee. Veldig fornøyd med den, men den er litt kort i ryggen så har du et stort barn blir den for liten... Jenta mi har snart vokst fra sin og hun er bare 16 mnd.
MintCondition Skrevet 24. juni 2009 #18 Skrevet 24. juni 2009 Sikkert ikke syk, men du er nok et menneske uten særlig god impuls-kontroll og/eller kunnskap om vogn
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. juni 2009 #19 Skrevet 24. juni 2009 Ikke syk, men jeg ser virkelig ikke poenget. Har 3 vogner selv da, men ulike typer. En City Cross til ene av ungene, enten med eller uten bag. Lett Carena Easy om vi skal ut med bare storebror. og en Carena Double Swing- og jeg synes det er mange nok. Kommer ikke til å kjøpe fler vogner så lenge de er brukene de vi har....
hit og dit Skrevet 24. juni 2009 #20 Skrevet 24. juni 2009 Det var noko ekstremt ja. Men takk for innlegget: eg har nettopp brukt det som argument for å få penger av mannen til å kjøpe vogn nr.3 til vår 2-åring og snart utpoppa unge ;-)
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #21 Skrevet 24. juni 2009 Neida ... du har bare helt andre (og i mine øyne veldig merkelige) prioriteringer.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. juni 2009 #22 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har hatt en simo kombi og en Ole Brumm trille kjøpt på nærbutikken for å ha den sommeren han var 1.5år. Jeg skal bruke de samme vognene til de evt går i stykker eller noe.. Syk og syk...? Nei, kanskje ikke. Men jeg synes det er helt unødvendig og jeg har ikke interesse av å slå deg når det gjelder antall vogner.
Alenemamma :) Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #23 Skrevet 24. juni 2009 hehe morsomt^^ Du som spurde om hvilken vogner jeg har hatt: Jeg kjøper også brukt, noen nye. og bare for å ha det sakt jeg har max hatt 3 vogner samtidig jeg selger før jeg kjøer ny nå har jeg bare 1 da:) så jeg har liksom ikke 11 vogner ståendes i ganger ^^ Simo kombi carena lieback lux Simo reisetrille quinny buzz quinny freestyle Brukte den aldri, solgt dagen etterpå teutonia s3 quinny zapp byttet dagen etterpå i en Maxi cosi mura Emmaljunga scooter og nå skal jeg ha en emmaljunga City cross Jeg er enig i at det er litt sykt:P men sånn er det når man har et barn og skal prøve å teste ut fles mulig, og når man ikke finner en man er 100% fornøyd med ^^ Dere andre hva har dere hatt?
Alenemamma :) Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #24 Skrevet 24. juni 2009 og en Carena Easy for å være nøyaktig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå