Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bestille noen bøker på nett. En av betalingsmåtene var "studentkonto" Hvor alt man mottar faktura et visst antal ganger i året.

I dag fikk jeg en mail om at jeg ikke kunne få dette alternativet fordi de hadde funnet at jeg hadde betalingsanmerkning registrert på navnet mitt.

For det første, kan de ta kreditsjekk på bare navnet? jeg oppgav ikke fødselsdato el. personnr. Det er da flust av mennesker som heter akkurat det samme som meg... (Tilogmed naboen, hehe)

For det andre: jeg har ingen betalingsanmerkninger på meg. Har ikke vært sen med en regning i mitt liv.. er der et sted hvor jeg selv kan sjekke om jeg har anmerkning og hvor den ev. kommer fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres helt feil ut. Tror de har et dårlig system. Isåfall hadde det jo vært krise om Kari Hansen hadde fått anmerkning (tenk på alle de andre Kari Hansen'ene) :P

Du kan ringe Dun & Bradstreet

http://www.db24.no/

Skrevet

Tænks.

Sendte svar på mailen om at de nok hadde gjort en feil, oppga det hele navnet mitt (melomnavnet mitt er det nok ingen som deler med meg) og ba de sjekke igjen.

Skrevet

Gud så irriterende da! Om man har et "vanlig" navn er det jo lett å bli stemplet om de har så dårlige systemer.

De har jo gjort en feil da,og vil jo rette opp i det. Men det at de gjør denne feilen gjør jo at du må vente med å få bestillt det du skulle bestille! Ring og fertell dem hvor skapet skal stå ;)

Skrevet

Var litt dumt. Boken skulle være gave til en med bursdag i helgen, som reiser bort et halvt år, og har bruk for boken på reisen.

Og spseielt irriterende var det at jeg gikk inn igjen for å bestille boken på nytt (tenkte jeg kunne betale direkte med kort) og så var den ikke lenger på lager.

Så da bestilte jeg den heller fra et annet sted...

Skrevet

Typisk!!!

Bra du fikk tak i den da :)

Skrevet

Mail:

"Vi ser at det har blitt gjort en feil fra vår side, og beklager så meget. Bøkene har nå blitt sendt"

sååå da var det bare å skynde seg inn på det andre nettstedet og avbestille boken der igjen, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...