Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bestille noen bøker på nett. En av betalingsmåtene var "studentkonto" Hvor alt man mottar faktura et visst antal ganger i året.

I dag fikk jeg en mail om at jeg ikke kunne få dette alternativet fordi de hadde funnet at jeg hadde betalingsanmerkning registrert på navnet mitt.

For det første, kan de ta kreditsjekk på bare navnet? jeg oppgav ikke fødselsdato el. personnr. Det er da flust av mennesker som heter akkurat det samme som meg... (Tilogmed naboen, hehe)

For det andre: jeg har ingen betalingsanmerkninger på meg. Har ikke vært sen med en regning i mitt liv.. er der et sted hvor jeg selv kan sjekke om jeg har anmerkning og hvor den ev. kommer fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne havnet forøvrig på feil forum (Intensjonen var på poste den på et litt mer livat ett)

Skrevet

Visvas. Fortell dem hvor David kjøpte ølet.

Forøvrig: vinho verde drukner enhver betalingsanmerkning.

Skrevet

jeg har tilgang til kredittsjekk, og vi kan ikke sjekke privatpersoner uten at vi har personnr, så det holder ikke med fødselsdato:) I det systemet vi bruker har vi faktisk ikke tilgang til å sjekke uten hele personnr. Forøvrig skal du alltid få et gjenpartsbrev der det står hvem som har sjekket deg, og hva de sier om deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...