♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Har fått plass i en annen bhg enn det største går i til mellomste. Det er langt mellom dem og derfor blir det til at jeg kommer til å bruke myyye tid på henting og levering hver eneste dag i all slags vær. Minste min har fått plass fra 1 sept og baby kommer i midten av okt. Jeg vurderer å søke om permisjon fra plassen til over vinteren, men hvordan vil det blir for han? Og meg? Bør jeg putte han i bhg? Tenker også litt på største som må i bhg hver dag mens mamma og de to andre går hjemme. Men å ha begge to hjemme med nyfødt synes jeg høres lite moro ut for ungene. har liten leilighet også. er det faktisk mulig å søke om permisjon lenger??
Mrs. Bouquet Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg har gått hjemme med mine to fra yngste ble født i oktober, det er 21 mnd. mellom dem. Eldste skal begynne 2 dager i barnehage nå til høsten, og ser litt fram til det. Men det er mest fordi jeg føler hun har behov for det, og ikke jeg. I starten var det litt tøft å ha begge på dagtid fordi babyen ikke sovnet før på morgenkvisten, og det var vanskelig å få dem til å sove samtidig på dagen. Nå går det veldig fint. Vet ikke hva jeg vil råde deg til, kommer litt ann på hvor gammel mellomste er.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2009 1,5 år ca kommer det til å bli mellom dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå