Gå til innhold

Ha mellomste hjemme med meg og nyfødt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått plass i en annen bhg enn det største går i til mellomste. Det er langt mellom dem og derfor blir det til at jeg kommer til å bruke myyye tid på henting og levering hver eneste dag i all slags vær. Minste min har fått plass fra 1 sept og baby kommer i midten av okt.

Jeg vurderer å søke om permisjon fra plassen til over vinteren, men hvordan vil det blir for han? Og meg?

Bør jeg putte han i bhg?

Tenker også litt på største som må i bhg hver dag mens mamma og de to andre går hjemme. Men å ha begge to hjemme med nyfødt synes jeg høres lite moro ut for ungene. har liten leilighet også.

er det faktisk mulig å søke om permisjon lenger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått hjemme med mine to fra yngste ble født i oktober, det er 21 mnd. mellom dem. Eldste skal begynne 2 dager i barnehage nå til høsten, og ser litt fram til det. Men det er mest fordi jeg føler hun har behov for det, og ikke jeg. I starten var det litt tøft å ha begge på dagtid fordi babyen ikke sovnet før på morgenkvisten, og det var vanskelig å få dem til å sove samtidig på dagen. Nå går det veldig fint. Vet ikke hva jeg vil råde deg til, kommer litt ann på hvor gammel mellomste er.

Skrevet

1,5 år ca kommer det til å bli mellom dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...