Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 jeg skal det i morgen, er ikke helt sikker på hva det går ut på? og hadde dere med partneren deres, eller dro dere alene? samboeren min gidder ikke å bli med... men det er vel ikke vanlig at mannfolka gidder det, ....eller?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg hadde med partner, og alle de andre hadde også det! Vårt kurs gikk over to dager, en dag på helsestasjon hvor jordmor fortalte om fødselsfasene og bedøvelse. Dag to var på sykehuset hvor vi så på fødestuer og utstyr som blir brukt. Synes det var fint å se alt i forkant, for under selve fødselen er det vanskelig å ta gode valg!:-) Tving han med, han får jo en jobb å gjøre under fødselen!! Lykke til med tvinginga:-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 tusen takk:) nei har spurt han maange ganger, så han blir bare sur hvis jeg maser mer. det går på en dag til oss, 2.5 timer.. men jeg skal ikke på omvisning før senere. nesten så det er flaut å gå alene. hadde ikke vært det hvis jeg var alenemor. men lit flaut med en samboer som vil heller mekke bil :/ jaja
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Ja ja, da får han bare mekke bil, og så får du proppe han med info han bør vite når han skal hjelpe deg på fødedagen! Lykke til, ordner seg åkke som!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Var i privat regi, en som er jm 50 % på sykehuset. Først 3 timer "undervisning". Var veldig nyttig, først fortalte hun, så spurte og maste vi om alt vi lurte på. Var 8 par, og 1 singel dame, god stemning. Så på sykehuset på omvisning etterpå (med gode tips bla om hvor soneparkere for å spare penger hehe) omvisning på føden, på mottaksrom og fødestue, hun viste utsyr og seng, badekar, vi fikk prøve lystgass hvis vi ville etc. Det morsomme var at 2 uker etter kurset havnet jeg på den samme fødestua vi var på og fikk verdens fineste lille jente Mannen min ville ikke bli med, men var kjempefornøyd etterpå, for da skjønte han litt mer av hva som ventet han også. Plutselig begynte han å snakke fødsel med meg, om fasene osv Så dra med mannen din du, han kommer ikke til å angre!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå