Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg gravid 9+2 i dag. I ettermiddag når jeg var på do meket jeg noe blod på papiret. Ikke sånn veldig mye,men litt. Har fortsatt med litt utover kvelden. Ringte legevakten som ikke kunne hjelpe meg... Noen som kan komme med solskinnshistorier? Evt noen årsaker? Har også en del murringer i magen.... Hjelp, er så redd.. Bare gråter og gråter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten sett et lite hjerte slå når jeg var 7+5...

Skrevet

Hei!

Jeg har så og si samme problemet som deg. Jeg har fått positiv cb test etter icsi forsøk på St. Olavs Hospital. Antar at jeg er 4 uker på vei. Testet første gang søndag og den var positiv. Testet igjen i går og den var også positiv. Natt til i går fikk jeg noe brunlig utflod som nesten kunne minne om avføring og nå har det går over til såvidt litte granne friskt blod. Blør nesten ingen ting i trusa, men det syns såvidt det er litt på papiret når jeg tørker meg. Har ikke veldig sterke smerter, men det kommer og går litt. Kjennes nesten ut som stikninger eller som om jeg skulle tatt 100 sit ups liksom. Er første fryse forsøket vårt og jeg er veldig spent. Føler på meg at det er noe galt, men igjen er det jo også veldig mange som har småblødninger tildig i svangerskapet. Dette har ingen ting med mensblødninger å gjøre i hvertfall. Jeg har ikke fått svar på hcg stigningen min, men regner med at hvis den ikke stiger, kommer jeg til å SA eller noe. Er det sånn ca sånn det har vært for deg også? Hvis du har normal hcg stigning og du har hørt et hjerte slå, regner jeg vel med at det er i orden. Uff.... ikke lett dette her. Masse lykke til da ;)

Skrevet

Det er veldig vanlig med små blødninger i svangerskapet, og 25-30 prosent av alle fullgåtte svangerskap har visst hatt blødninger. Det strømmer mye blod til områdene, og det er ikke usansynlig at blodkar sprekker. Ellers er det visst en del som har skjøre slimhinner, som lett kan blø. Ta det med ro, dette behøver ikke bety noen ting. Men bestill en tur til privat UL om du er veldig redd - det er absolutt verdt det så du slipper engstelsen.

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har blødd i nesten en uke, ikke store mengder men blod på papiret hver gang jeg var på do. Trodde det vart gått galt men var på ultralyd (6 + 4) og da fikk jeg se ett hjerte som banket. Kunne ikke se hvor blødningne kom fra men sa at veldig mange har blødninger i løpet av svangerskapet. Hadde også murringer i magen. Ville ringt å fått en privat UL så slipper du gå og engste deg.

Masse lykke til :)

Skrevet

jeg har blødd over 14 dager... litt blod, så brunt, så rosa... Men spira sitter der enda :0) Hcg har steget som bare det!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...