Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 samboeren min har sjeldent tid til meg. og vi er mindre og mindre sammen. han er opptatt med venner og jobb så det blir lite kjæreste-tid.. jeg er nå gravid i 7 mnd.. er førstegangs. så nå har jeg et spørsmål til dere damer med barn og "opptatte" menn. - ble han mere hjemme etter dere fikk barn? eller er han like opptatt den dag i dag ??
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Kanskje dere skulle finne aktiviteter dere kan gjøre sammen? Og når babyen kommer og ting faller på plass burde du absolutt skaffe deg noe du kan gjøre alene slik ikke din oppgave er å være hjemme med baby på kveldstid. Han blir nok mer hjemme, men akkurat nå føler han vel at det er siste sjanse for å stikke ut hver kveld? Jeg hadde det sånn selv første gang jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Min er iallfall like opptatt, om ikke mer. Mistenker at han synes at det er kjedelig å sitte hjemme med oss. Men til hans forsvar holder han på med ting som kommer oss til gode da. Bygging etc. Jeg har sagt ifra at jeg ikke lager flere barn fordi han mistet babytiden med denne her:)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 ja jeg har kommet med mange forslag til han, og spurt han om han kan komme med noen selv hvis han ikke liker mine. men han kommer aldri på noe. så jeg slenger ut mine forslag som han motvillig blir med på av og til. om det bare hadde vært kveldene han er ute, her går det fra rett etter frokost og kommer hjem (kanskje) en time eller to.. for å så dra ut igjen. så ser han sjeldent.. har sett han kanskje en time tilsammen i dag, og han er ikke hjemme før jeg har lagt meg til å sove. jeg er redd for at han ikke skal ta seg til til den nye babyen, og at jeg bare blir så lei av å ha det sånn at jeg bare drar... HI
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Har det vært sånn lenge 22:07? jeg begynner allerede og bli litt små lei av han fordi jeg ikke ser han. jeg vil ha noen som har tid til meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå