Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har mått vært nødt til å ha innkjøring med sine barn midt i beste sovetid? Jeg har en sønn på 1,5 som nå skal begynne i bh å har fått tid til innkjøring fra 13-15 1 dag og 10-14 de neste to. Han sover som regel fra 11-14. Hvordan hadde dere i tilfelle løst dette.

Barnehage sier de ikke har mulighet til å endre tidspunktene å jeg kan ikke utsette startdagen.... Synes dette er dårlig tilrettelegging fra barnehagen sin side!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innkjøring når han er stuptrøtt? nei, det ville ikke jeg ha godtatt, så det synes jeg virkelig du skal klage på. Jeg har ikke barnet mitt i barnehage enda, men har jobbet i barnehage. Da var innkjøring bestandig fra 10 og utover, for da er jo de fleste barna våkne et par timer før de skal sove, og da kan de jo prøve det i barnehagen etter dag to. Men første dagen fra 1 til 3?? Nei, det må du klage på en gang til.

Skjønner godt du er frustrert nå!! Håper andre har noen råd til deg.

Skrevet

Det høres jo helt på trynet ut!! Hadde ikke skjedd i bhg jeg hadde jobba, vi er tross alt en servicebedrift som tjener penger på dere foreldre.

Jeg hadde klaga!

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg som synes dette er dårlig tilrettelegging fra bh sin side... de skulle ta det opp med ped.lederne så nå får jeg vel bare vente å se.. Håper bare det er andre foreldre som ringer og klager... vet der er flere som er i samme situasjon

Skrevet

Hvorfor kan du ikke kommer rett etter frokost, man er jo ikke der så lenge de første dagene og det hadde jo blitt lettere i forhold til hans soving.. Hadde ikke godtatt det jeg heller nei. Vi skulle komme rett etter frokost og var der en stund første dagen. Andre dagen det samme og da prøvde de å legge henne ned mens jeg var bort. Synes det var merkelig at du skulle komme så sent på dagen jeg ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...