Gå til innhold

Hva var den forrige "lyden av Norge" ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den som var på 200.000 kr som var kjempelenge på radioen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som tok av seg plasthansker/oppvaskhansker var det!!

Skrevet

Ok takk!!! nå fikk jeg ro i sjela, hehe, selv om jeg ikke syntes det hørtes ut som det ;)

Skrevet

Den som var kjeeeempelenge var den der de slapp en ski i bakken...

Skrevet

jeg tror at den som er nå, er noen som heller en pose poteter i en vask...

Skrevet

Det er det ikke... noen gjettet det denne uken

Skrevet

Ok, takk det hørtes mer ut som lyden ja!!!

Skrevet

Jeg trur jeg vet det, men sier det ikke siden jeg fortsatt prøver å komme frem. Ingen som har gjettet det jeg trur det er enda ihvertfall :o)

Skrevet

Det spiller jo steike liten rolle om du sier det her.

Om en her skulle si det du mener at det er, og det er riktig, er det jo ikke sånn at du får en ny sjanse til å si det. Om du skulle bli oppringt neste gang, er det ingen her som kan bruke det en gang til... Så du har liksom ikke så mye å tape.

Skrevet

Hehe, den skjønte jeg ikke helt AneB - hun mener vel at ingen av innringerne har tippet det hun tror det er, og at hun prøver å komme igjennom til P4. Dersom hun avslører det her og det er riktig, risikerer hun jo at noen andre kommer igjennom før henne og vinner!

Skrevet

Hahahaha, godt poeng. Det hadde jeg ikke tatt høyde for! Kan jeg skylde på at det er litt seint!!?? hihi

Skrevet

Hihi, ja det er fullstendig lov;)

Skrevet

Hehehe, den var go. ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...