Gå til innhold

Kjønnsvortereller herpes, noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en hudfarget "blemme" i mellomkjøttet. Den hverken svir eller klør. Er ca 4mm lang og 2mm bred. Jeg har ikke vært utro, og det vet jeg at mannen ikke har heller... Men er litt redd for at det kan være herpes eller noe, om en tidligere sexpartner kan ha "gitt" det til meg... Den kan minne litt om sånne små klumper litt eldre har på kroppen av og til. Noen som kan fortelle meg om symptomer jeg bør se opp for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bare en vanlig vorte. Jeg var redd for det samme som du, men fikk beskjed av legen at det nok bare var en vanlig vorte, siden det bare var en. Var det kjønnsvorter, var det ofte flere, og mer i/i nærheten av skjeden.

Skrevet

Det kan jo også bare være en kondylom :)

Skrevet

kondylom og kjønnsvorter er det samme.

Synes det høres ut som kjønnsvorter, de kan være gule/hvite/hudfarget.

Herpes klør og/eller svir, og første gang man får et herpesutbrudd får man også nedsatt allmenntilstand, nesten som en influensa.

Både herpes- og kjønnsvortevirus kan ligge i dvale i kroppen i månedsvis (kanskje årevis, det må du søke på nettet om) før de gir et utbrudd, så det trenger slett ikke være et tegn på utroskap.

Har ikke hørt at det går an å få vanlige vorter der, men de smitter jo også ved berøring, så hvis noen noensinne har tatt på deg der, så er vel det en mulighet.

Gå til legen! Det er ikke så flaut som du skal ha det til:-)

Skrevet

Utfra beskrivelsene dine kan jeg si med stor sikkerhet at det ihvertfall ikke er herpes:-)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...