Gå til innhold

Hva kjennetegnes en urinveisinfeksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte med svie ved vannlating i går kveld, og i hele dag har jeg svidd nedentil pga utflod som stadig renner... Gjør fortsatt vondt når jeg tisser.. Kan dette være urinveisinfeksjon? Og er det viktig å gå fort t lege når man er gravid? Skal t lege på fredag nemlig, og lure på om eg kan vente til dess....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet bare at det svir VELDIG når du tisser og det kjennes ut som du må tisse hele tiden, men så kommer det ofte bare litt.....

Skrevet

Tisse må eg hele tiden uansett, pga graviditeten.. så eg kan nesten ikke ta det som et tegn..

Skrevet

Høres ut som du kan ha en UVI. Det er viktig at du får undersøkt urinen din med tanke på infeksjon (som kan forverre seg), og spesielt er det viktig når du er gravid. For i verste fall kan en UVI føre til rier. Vil anbefale deg å levere en urinprøve på legekontoret i morgen.

Skrevet

Hmm, eg som håpte at eg kunne gå t torsdag m det... Om det fører til rier, så e ikkje det den største krisen da, for e 34+0 i mrg...

Skrevet

Tuller du?! Er det ikke den største krisen å føde et prematurt barn fordi du ikke gidder gå til lege før torsdag? Ja ja det er ditt valg, men den ville ikke jeg hatt på min kappe, har selv født et barn i uke 36 og det var ganske tøft skal jeg si deg.

Skrevet

Eg fødte selv i uke 36 forrige gang... Så vet ka det er.. Forresten så var alle plagene borte i dag tidlig, så da vente eg heller t i mrg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...