Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bebisn var bare 2mm lang og jeg fikk ikke sett hjerte slå.. :O/ skal tilbake til UL om 2uker,men er litt bekymra... noen med samme erfaring? hvor store var deres små i uke 6?

håper at noen kan svare meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du i 6 uke (5+1-6+0) eller 6 fullgåtte uker?

Jeg var til uk da jeg var 6+2 og embryo var 4 mm lang og hadde et lite hjerte som slo. De vokser utrolig raskt på den tiden! Så det er ikke nødvendigvis noe galt hos deg :-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg trodde jeg var 6+4, men gyn mente jeg var akkurat 6. Så ikke vet jeg. Mini'n var i alle fall da 4 mm. Virker som det varierer litt, de vokser nok litt i rykk og napp. Og det kan jo hende du er kortere på vei enn det du er? Vi fikk se hjertet slå, men gyn sa at om jeg hadde kommet 4 dager tidligere hadde det ikke vært noe særlig å se.Skjer mye på få dager når man er så liten!

Lykke til! :)

Skrevet

Er litt usikker på hvor langt jeg har kommet. men hun sa akkurat uke 6...

spent på ny ul neste uke:O) håper alt er bra m dn lille

Skrevet

Hei, hadde ul i uke 6+5. fikk se et hjerte slå og var 4-5mm. legen mente jeg var 6 uker. Lykke til

Skrevet

Hadde ul i dag, 6+4. Den lille hadde hjerte som slo, og var hele 8mm stor!! Kanskje ikke oppmuntrende for deg..

Skrevet

Hei

jeg trodde jeg var 6 uker på vei, men på UL i går så sa gynekologen at den lille antakeligvis hadde ligget i dvale.. og at jeg ikke var mer enn 5 uker.

Det er visst derfor de har 2 uker å " gå på".

Dette var nytt for meg.. at de kan liggge i dvale, men må jo stemme siden jeg VET når denne lille må ha blitt unnfanget ;)

Så tror ikke du har noen grunn til å bekymre deg :)

De har nok den tiden igjen.. med racerfart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...