Gå til innhold

Sea band er på, men er fortsatt usannsynlig kvalm!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, da måtte jeg dra til apoteket i dag og kjøpe meg Sea band. Prøver alt mot kvalme no. Hadde nattevakt natt til i dag, og det var virkelig en prøvelse!!! Var kvalm hele tiden, og måtte jobbe i sneglefart. Da jeg kom hjem og skulle sove, ville ikke magen samarbeide. Så ble liggende mer eller mindre våken og bare svelge unna kvalmen. Til slutt måtte jeg ringe meg syk på jobben=( Blir jeg ikke bedre til torsdag tror jeg at jeg må få meg ei sykemelding ei stund framover.

Er i uke 9 nå, så dette blir et langt svangerskap vist jeg skal bli plaget av kvalmen hele tiden=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte også sea bands igår,og tok de på meg med en gang,men måtte kjøre hjem i en fart og kastet opp som bare det!Prøvde noen timer til,men kvalmen ga seg ikke,noe den pleier utover ettermiddag/kveld,iallefall for noen timer.Tok de til slutt av,men prøvde igjen idag,men måtte bare ta av igjen,oppkast,oppkast,oppkast:(

Men tror nok at det virker på noen, og noen ikke.Uheldigvis ikke meg..

Skrevet

Hos meg har seabands ikke funket en gang!!!

Ble bare vondt der den "kulen" trykker. :(

Nei jeg har måttet innfunnet meg med at det ikke er noe å gjøre med, og gruer meg VELDIG til kvalmen kommer sigende nå snart. Grøss og gru.

:)

Skrevet

Har brukt dem i ett døgn nå, men syns ikke dem hjelper. Er bare ondt der hvor kula trykker.

Skal prøve å komme meg til legen i morgen å få meg ei sykemelding. Klarer rett og slett ikke gå på jobb. Har ikke kastet opp enda, men er like før hele tiden. Det verste er at jeg ikke får i meg mat. Alt jeg prøver byr meg imot. Har ikke lyst på noen ting. Å som om ikke det var nok, er jeg blidd svimmel i tillegg. Huff, dette kommer til å bli et langt og tungt svangerskap vist jeg skal bli plaget av dette lenge....

Skrevet

Er kjempe kvalm jeg også. Null energi, så ligger nesten hele tiden. Er sykmeldt. Det eneste jeg har spist i dag, er Kornmokjeks og appelsinjuice. Det har vært godt. Alt jeg prøvde i går kom opp. Begynte på akupunktur i går. Det hjalp på meg i det forrige svangerskapet. Hun sa at sea band ikke var så bra som mange sier. Hos meg fungerer det ikke. Og så er det så varmt ute. Jeg greier ikke å ligge i skyggen engang. Kaldt rom er best. Jeg er bare 6 uker på vei, så uheldigvis så har jeg kanskje en lang kvalmeperiode foran meg. :( Akkurat nå er det ikke så koselig å være gravid:(

Skrevet

Var hos legen i dag. Ble sykemeldt i 2 uker i første omgang, så fikk vi se. Er så plaget av den kvalmen at jeg klarer ingenting lengere. Ligg bare på sofaen og halvsover hele dagen. I tillegg er jeg svimmel, føles ut som om jeg skal svime av hele tiden. Han mente at det var helt normalt. Tok urinprøve og blodprøve, og begge var helt iorden. Så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på at det blir bedre etter uke 12. Er i uke 9 nå, så er en del venting igjen....

Er helt enig med deg pelleguri, akkurat nå er det ikke så koselig å være gravid. Håpe det gir seg, slik at vi kan nyte svangerskapet...

Skrevet

Jeg har det også som deg, Silja. Ikke morsomt, nei. Er også sykemeldt. Utrolig hvor mye tid jeg bruker på å tenke på mat, dvs prøver å finne noe som jeg ikke blir kvalm av å tenke på. Blir jeg kvalm av å tenke på det, blir jeg i hvert fall kvalm av å spise det. Det meste av mat byr meg imot. Er i uke 10, og har vært kvalm siden uke 6. Håper det gir seg snart. Hadde vært greit å kunne spise is nå i varmen uten å bli kvalm av det i hvert fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...