Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Hei, Beskjeden om MA (knappe 12 uker) kom som et sjokk. Har fått en tid på sykehuset i morgen, hvor vi skal snakke om metode. Noen med erfaringer positive/negative fra - utskraping - pillekur Svært takknemmelig for svar :-)
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Uff, føler med deg. hade det samme i februar. Også 12 uker og ingen tegn til noe galt med unntak av en uggen magefølelse av at ikke alt var som det skulle. Jeg valgte utskrapning. Dette fordi jeg ikke orket å gå og vente på blødning og tildels store smerter. Da ble det narkose, og når jeg våknet var det liksom over. Men dette er veldig individuelt. Jeg har barn hjemme, som ikke visste at d\jeg var gravid, og ville skåne dem litt også for smerte, blod og sorg. Lykke til i morgen uansett, og forhåpentligvis er du gravid igjen snart, og babyen holder seg der så lenge den skal neste gang.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har mistet 2 ganger i spontanabort. Da ble det jo ikke pillekur/utskraping. Men jeg ville absolutt velge utskraping da jeg synes det var forferdelig å gå hjemme med så store smerter og store blødninger. Lykke til - håper du blir fort gravid igjen og at alt går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå