Tvillingmamma2010 Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Nå har jeg testet med CB eggløsningstester og fikk LH stigning både i går og idag. Bør jeg fortsette å teste i dagene som kommer?? Har kost oss både søndag, mandag og i dag. 3 ganger tilsammen. Samboeren min og jeg må le litt fordi lysten er ikke like stor hver gang, men samtidig må man kose seg når man ser at testene viser stigning..Bør man prøve å kose seg videre i dagene som kommer?? Noen med erfaring som jeg hjelpe en med råd?
snuppelura-jente10 Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Det du bør gjøre er å teste helt til du får en negativ test, det er da egget slippes. Beste er om det er sperm der når egget slippes. Jeg hadde tatt en test til og for sikkerhetsskyld kost litt i dag også. Masse lykke til
2010 Mammaen Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Du bør teste i morgen også for sikkerhets skyld. Det er vanlig å teste positivt i to dager og da er det sannsynlig at egget slippes på dag tre. I ditt tilfelle er det da i morgen. Det burde da holde med sex i dag ;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå