svirrehodet Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 ja, tror denne tråden var her nylig, men atter en gang : hvordan? han her har vi gitt vann med skje, da blåser han på skjea, spytter alt ut. vi har prøvd å gi på flaske, han blåser bare på den også.. har prøvd i 1 mnd nå og null fremgang.. har prøvd å blande vann med sviskesaft, der det blir mer og mer vann og mindre og mindre sviskemos, funka heller ikke... hjelp...!
Ranveig R Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Kor gamal er han? Det er vel ikkje anna å gjere enn å prøve igjen og igjen. Før eller seinare vil han nok oppdage at det er godt når ein er tørst.
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Adrian vil kun ha vann fra mitt glass ikke i flaske eller noe sånn nei,kun når han ser mamma drikker det hehe.
svirrehodet Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2009 han e 6 mnd, hehehe, ja, slik er det her også, men da får han så sykt mye i seg og sette det fast i halsen... mamman er ikke så god på dosering
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 hehehehe,nei da har jeg ingen råd Lot forresten Adrian få isklumper,og etter det så liker han vann bedre...kan jo være at det bare var tilfeldighet da hehe
svirrehodet Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2009 DET ska eg prøve, pluss å øve på mine doseringsevner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå