Gå til innhold

å være gravid er ikke en unnskyldning!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg irriterer meg grønn over spydighetene til en venn av meg.

hun unskylder seg med at hun har hormoner.

det er vel ikke en grunn til å gå rund å være uhøflig, spydig og rett og slett frekk med folk. (venner, familie og ansatte på butikker)

hun bruker å være gravid som en unskylding til ALT!

greit nok at hun ikke kan gjøre husarbeid, ta kattedoen, handle mat selv osv for hun har bekkenløsning (begynner å tvile litt der og)

men å gå å være frekk og komentere akkurat på hva man vil er noe jeg ikke takler snart mer.

og spise bøttevis med usunn mat og grine fordi hun er feit!

jeg er gravid jeg også, og full av hormoner. men dette er MIN utblåsning!

for nåmå jeg hjem til henne og rydde (fordi hun er syk og enslig)

mens jeg er høygravid med smerter jeg og. men hun har det visst verre siden jeg ikke syter over det..

dere trenger ikke å svare, jeg måtte bare få sagt det til noen...

puh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du MÅ ikke hjem og rydde hos henne.

Skrevet

nei det MÅÅ du ikke. Hun syter klager og overdriver sånn at alle syns synd på henne.... nei... vettu hva.... hun utnytter bare.

Skrevet

jeg MÅ ikke.

men hun har faktisk ingen venner..(.... rart?)

jeg skal tvinge meg gjennom graviditeten hennes og kanskje hjelpe henne med babyen så er det over og ut for "vennskapet" vårt om hun ikke gidder og gjøre noe med det..

Skrevet

hun er gravid ikke handikappet

Skrevet

hvor er den kommende pappaen hen? kan ikke han rydde?

Skrevet

Under min graviditet hadde jeg bare 3 leggkramper, ellers merket jeg ikke på kroppen at jeg var gravid. lå på gulvet og skrubbet gulvet når jeg hadde rier, som jeg ikke syntes var noe vondt. MEN jeg vet at jeg var heldig! Og jeg skjønte godt at andre gravide jeg kjente kunne klage. folk takler smerte forskjellig. Jeg har høy smerteterskel, men noen av mine venniner hadde lav. Folk er så utrolig forskjellige. Men du kan jo alltids ta det opp med henne. hvis du er hennes eneste venn, og hun snart skal bli alenemamma, så avskriver hun deg nok ikke som venn hvis du tar det opp med henne;)

Skrevet

jeg har tatt det opp med henne. hun skylder på hormoner.

jeg er kun hennes venn av medlidenhet (vet jeg er frekk nå da)

men takler ikke å se på noen som har det fælt og er alene i tilleg.

hun har ingen barnefar... må isåfall teste halve byen.

hun var ensom og ville ha barn før det ble for sent.

og da var det så "enkelt" som et par drammer på byen og prøve med flere mannfolk hver helg...

Skrevet

Jeg var hormonbombe delux da jeg var gravid. Såpass ille at samboeren min gjorde det slutt.

Skrevet

Herregud for en møkkakjerring! Sorry språket:P Men hadde jeg vært deg ville enten sagt i fra om oppførselen hennes, eller driti i det. Da du er så dum at du ligger med halve byen for å få en baby, fortjener du ærlig talt ikke en venn som deg og så mye hjelp. Du skal i hvertfall ha credit for at du er så snill å hyggelig da! Men da man er så snill og hyggelig, er det ufortjent å bli behandlet sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...