Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 jeg er 7 mnd på vei (førstegangs) har vært trøtt og sliten hele tiden. begynner og bli ganske lei av å gå i koma. jeg tvinger meg ut og klistrer på et smiletryne. men det eneste jeg vil er å sove. jeg får nesten ikke med meg hva folk snakker om når vi prater. plagsomt for de også siden jeg bestandig svarer med et : HÆÆ? noen råd for å kvikke opp litt? .... jeg vet at jeg syter, men er bare så lei lei lei!!! og jeg fikk høre trøttheten skulle gå over i uke 12 ca.. tviler på at den kommer til å gå over før om noen år..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Er du nøye på at du får i deg nok og riktig mat? Jernmangel kan nemlig gi trøtthet..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 for å være ærlig så spiser jeg nok veldig usunt... så skal ikke lyge på meg at jeg er så sunn.. det går vel i normal sunn mat med sjokolade og brus som mellommåltid... men jeg har sjekka jern osv pluss at jeg spiser leverpostei på brødskiva hver morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå