mammas lille prins Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Hadde ikm på torsdag, ingen mens. testet med cb på lørdag og der sto det gravid, har ikke vært kvalm eller noe, bare ømme pupper og uteblitt mens. men i dag da jeg var på do var det plutselig blod på papiret, har vært det i 4-5 timer nå, blir jo litt nervøs og tenker at det kan være en vanlig blødning eller en ma. kjøper med nok en cb og tar den nå, og der står det ikke gravid..... hm... er jeg ikke gravid da eller, hvordan er det?? hadde jo en test med gravid... nå snakker vi om å være forvirret her. Hadde egentlig ikke tenkt til å ringe legen for kontroll før nærmere uke 8, men tenkte jeg nå skulle se ann med blødningen, men nå blir de vel fliren av meg på legekontoret hvis jeg kommer på sv.skaps kontr. og ikke er gravid!!!!! Hjelp meg damer, noen som har opplevd lignende?? PÅ førstemann hadde jeg ikke noe blødninger eller plager, bare ømme pupper.
mammas lille prins Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. juli 2009 jeg har dessverre mistet spiren, var inne hos lege, og da var det over. Satse på å komme tilbake her snart.
småen og smulan Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Det var trist for deg:( Lykke til med ny prøving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå