Gå til innhold

Ingen matlyst...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hii .. er det noen her som har problemer med matlysten?? Prøver å "tvinge" i meg litt mat for barnet sin skyld, men synes ikke det smaker noe... også i en hektisk verdag så er det så lett å glemme å spise osv... drikker mye vann og spiser når jeg husker på det... men får ikke babyen i seg den næringen han trenger ??? Håper dette gir seg snart...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Ungen tar visst den næringen den trenger, så den er nok fornøyd uansett, men det er klart du bør spise nok. Skjønner at det er vanskelig når alt smaker skosåler, men kanskje det hjelper å prøve noe helt nytt? Men kanskje ikke lett det heller, er du som meg så får du kanskje lett halsbrann og da er det iallefall ikke artig å spise. Brenner jo for den minste ting. Men lykke til og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for ungen sånn med en gang, det tar nok litt tid før kroppen din går tom for næring. (Nå vet jo ikke jeg verken hvor lite du spiser og hva som er nok for deg i løpet av en dag, men det har du nok en god feeling på selv)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Er sulten når jeg våkner,men frokost er det eneste ordentlige måltidet jeg får i meg.

 

Jeg prøver å spise endel lette ting som feks. frukt,salat og ferdigpizza! I går kjøpte jeg meg grillet kylling til middag. Jeg tenker at det er bedre å spise noe i det heletatt enn å ikke få i seg noe,jeg blir svimmel og kvalm hvis jeg går for lenge uten mat også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...