Gå til innhold

endelig testet jeg positivt på eggløsningsstrimla....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fader, jeg var sikker på at jeg ikke hadde eggløsning...testet i 8 dager nå og vet dere hva? Den var positiv 18. dag etter første mensdagen!! Er det ikke litt seint eller....??? Men, spiller ingen rolle, det er godt å vite at det er noe som fungerer i hvert fall!!!! Har brukt billigtest forresten...

Klem til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis :-)

Skrevet

Gratulerer!! se der da er du set stykke på vei. og forresten nei det er innefor det som kalles normalt å teste EL på dag 18. .. så vidt jeg vet iallefall. så kan du jo hoppe til køys å håpe på det beste.....

klem

Skrevet

:-) Tusen takk! Jeg trodde at det er vanlig at det kommer ca 14-15 dag, siden jeg har 28 dagers syklus, men jeg tok feil...ja, ja...

Skrevet

Jeg har også 28 dagers syklus og min erf. med testene når jeg har tatt frys var at det varierte når jeg hadde EL. Så akkurat på dag 14 er ingen regel. Lykke til med innsett! Håper eggene overlever den tøffe opptininga. Jeg ville vel ikke akkurat hoppet til køys nå jeg da, man blir jo frarådet det da det teoretisk sett kan ende med både 3-4 barn skal man bli gravid naturlig og i tillegg sette inn 2 egg.

Skrevet

ooooops! Takk for det søskenhåp for Edvart :-) Jeg skal ikke inn før til høsten, ville bare teste i god tid slik at jeg kan forberede meg litt :-) Men, kjekt å vite, absolutt!!!!

Hvordan går det med deg forresten? Har ikke vært inne på ett par dager, men jeg fikk med meg at Hcg var litt for lav i begynnelsen... Er alt bra nå?? Håper virkelig det, jeg skjønte at du ble drittlei av hele opplegget etter så mange innsettinger...Ønsker deg lykke til :-) :-)

Masse klemmer fra meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...