Gå til innhold

Dårlig tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer sitter helt vanlig å ser på tv, også spør samboer : Du, hadde du brukt sånn treningsrockering hvis jeg kjøpte det til deg?

Men en gang ble jeg kjempeglad, for jeg har ønsket meg sånn lenge og har hatt en på lån for å prøve tidligere. Men så begynte jeg å lure litt... syns han at jeg begynner å bli feit? Jeg har litt babykul på magen etter graviditeten, men er ellers tynn. Trodde det lille jeg hadde på magen kun var til plage for meg, men kanskje ikke :S Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din mente det kun godt garantert! Du har jo lånt en selv,det har vell han sett!

Hva skjer med alle å måtte overanalysere alt til en hver tid!?

Er jo bare å spørre han da om det er så viktig,men det er jo det typiske "Skal vi gå en tur ikvell, kjære?".. "Hva? Synes du jeg er feit?" :P

Skrevet

Haha, jeg tenkte tanken da jeg skrev innlegget ;) Men det kom liksom helt ut av det blå så man kan jo begynne å lure. Uansett hva han tenker, så er det jo snilt. Og ja, magen min kunne trengt litt oppstramming ;) Men uansett ikke noe hyggelig når det plutselig går opp for meg at noe kanskje bør gjøres!

hi

Skrevet

Neida tror ikke du skal bekymre deg for at han mente noe med det! Menn gjør skjeldent det :P Husk også at menn har et helt annet syn på kropp enn det vi har. Tror vi har mye lavere grense på hva som er "for mye" :)

Man har kansje en tendens til å ta ting til seg negativt om man tenker det sjøl :) Tar ting lettere til meg om noen sier noe,i god mening,om noe jeg er litt negativ til det fra før..om du skjønne :)

Men er alltid så mye lettere å se fra utsiden om noe er "rett eller galt"..

Mulig jeg kunne reagert sånn jeg også.. Men sier igjenn.. vi jenter har en dåli tendens til å plukke setninger fra hverandre,vurdere det minste ord,kansje endre litt på det,for så å reagere laangt fra det normale :)

Skrevet

Du har nok rett ;) jeg er ekspert på overanalysering! Kunne lett fått utdelt en pris for det! Hehe..

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...