Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 kan ikke bli sur om noen tror jeg er (høy-)gravid etter å ha sett meg selv i profil. T R A G I S K
Daddy-Oh Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Helt sikkert ikke så ille som du tror... Du er helt sikkert så flott atte... Husk på en ting; Bare Du er Du og du er unik!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 I noen klær så ser jeg faktisk skikkelig gravid ut i profil, tok et bilde en gang som bevis og sammenligna det fra magebilder fra da jeg var gravid. Hadde vel samme størresle som i uke 25, og jeg hadde stor gravidmage altså. Så det er visse plagg jeg unngår, mange bukser gjør at jeg blir slik. A-forma skjørt med litt bred kant øverst er kjempebra, for da ser man ikke slike ting.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Så snille dere er:D:D Ja, jeg ser jo selv at ikke alle typer klær er like kledelig:s Greia er at jeg har ganske slanke ben og rumpe, men det er magen som er greia mi:( Skal supe mer vann og spise mindre fra nå! Heldigvis får man mindre matlyst i varmen hihi... Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå