Augustbaby :)! Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Er egentlig 8+2 i dag...var på UL forrige uke og så hjertet som banket, men legen synes det så lite ut ift hvor langt jeg var på vei. Målte hcg–nivået og legen ringte nettopp og sa at på 5 dager hadde det bare steget halvparten ift normal utvikling og at det virker som om utviklingen har stoppet opp . Har fått hastetime på Ullevål i morgen og skal undersøkes på nytt, men er så ufattelig lei meg og redd...klamrer meg fast til at det i alle fall var en liten økning, men redd det ikke går veien... Huff, lei meg!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Huff, stakkars deg. Hvor stort var fosteret nå da? Da jeg vr 6+5 var fosteret 4,5 mm. Trodde hcg ikke skulle stige så voldsomt nå jeg når du nærmer deg 9 uker? Tenker på deg. er selv 8+3
Augustbaby :)! Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2009 Takk... Var på UL da jeg var 7+4 og da var det bare 4mm. Klarer ikke gjøre noen ting jeg nå, vil bare ha timen i morgen overstått og vil så gjerne at alt skal vœre bra...selv om jeg har en dårlig magefølelse... Har søkt litt på nett ift hcg-utvikling, men ikke blitt noe klokere på hva som er vanlig/uvanlig. Håper jeg sovner fort og tidlig i kveld sånn at ventetiden blir kortere...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Tenker masse på deg. Lykke til. Gyn sa til meg at de vokste veldig individuelt på denne tiden. Det må bare gå bra. Krysser fingre og tær for deg.
Augustbaby :)! Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2009 Takk for det . Men det gikk ikke bra.....så den stakkars lille ligge der inne uten hjerteslag og rett til utskrapning, så nå er jeg ikke gravid lenger... er så vanvittig lei meg. Masse lykke til videre med deg, håper du får en fantastisk fin tid fremover .
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Uff, å nei. Dette har jeg opplevd akkurat likt. Det var et sjokk for meg og jeg hadde det ganske tøft en stund. Lykke til videre, skal se du blir fort gravid igjen, DET hjelper veldig.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har så utrolig vondt av deg. Føler virkelig med deg. Lykke til. Håper å se deg igjen her en dag. Stor klem
RødRev Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 Sender deg en stor klem! Hadde en SA i 8.uke i 2006, og jeg syntes det var det verste jeg hadde opplevd. Det gjør vondt, men på en eller annen måte blir det lettere med tiden. Hang in there!!
Augustbaby :)! Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2009 Tusen takk for alle klemmer . Håper og tror vi skal få det til igjen og at jeg kommer raskt tilbake her... i mellomtiden får jeg bare ta tiden til hjelp, vœre sammen med familie og venner og prøve å tenke positivt. Veldig vondt akkurat nå, men jeg prøver å trøste meg med at vi får det til og jeg kan bli gravid . Lykke til videre med dere !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå