*bolla pinnsvin* Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Jeg har foreløpig bare gått 2 dager over, så håper jeg slipper den problemstillingen jeg skal komme med her. Greia er at mensterminen min var 15. juni og UL-termin ble satt til 21. juni. Hvis det ikke skjer noe har de sagt de skal sette meg igang 5. juli, altså 14 dager over UL-termin, men hele 20 dager over menstermin. Gjør det noe at det er så lenge over menstermin, eller har det ikke noe å si?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 jeg ble også satt langt tilbake på ul... fra 9 juni til 18 juni. Jeg hadde en avtale med min jordmor om at hvis jeg gikk helt til den 18 skulle hun iallefall sende meg på kontroll på sykehuset. Heldigvis slapp jeg å gå så lenge, jenta kom en dag før menstermin... Så hvis du er engstlig kan du jo prøve å snakke med din jordmor, det er jo derfor de er der Håper du føder snart, er veldig deilig å bli ferdig )
AO3 Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Jeg hadde 10 dagers sprik mellom UL-termin og menstermin. Jeg forklarte situasjonen til jordmor, og hun sa at hun skulle henvise meg til overtidskontroll tidligere enn hun vanligvis ville gjort pga terminspriket. Nå gikk vannet to uker før termin, så det ble aldri noe problem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå