Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg fått gratis gavesending fra bam. Synes det er koselig å få post, og ting som er gratis liker vi.

Andre som har tips til ulike gratis babyting vareprøver ol.? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil også ha en gratis gavesending fra bam, hvordan får jeg det? vet at goboken sender ut gratis gaver. mot medlemsskap selvfølgelig, men jeg meldte meg ut samme dag jeg fikk pakken, og da fikk jeg masse koselige gratis-ting!

Skrevet

Gratis babyting er jo kjekt å få. Liberoklubben gir bort, da må du melde deg inn i liberoklubben(gratis medlemskap) Noen apoteker gir bort, tror det er Apotek1. Rimi ga bort startpakker i fjor, men vet ikke hvordan det er nå.

Skrevet

du går inn på www.bam.no og så når du er inne på siden deres går du inn på bams gavesending og registrerer deg for en gratis gavesending:)

Skrevet

hei vinterbarnet.

hva er det en får fra liberoklubbeb? Lurer på om jeg har fåt den pakken også. men er litt usikker:)

Skrevet

Rimi gir også bort i år.. Gå inn på rimi.no og på "kundefordeler". Under der ligger "barnepakke" som er pakken de gir ut:)

Skrevet

takk bolla:) da er pakken bestilt:) dvs vi får 2 pakker:) en pakke ved termin og en ved ca 6 mnders alderen:) morro.

Skrevet

Hei Awenka84

Jeg har vært inne på den siden (barn), men jeg finner ikke noen steder hvor det står "gratis gavesending". Er det inne på hovedsiden du fant det?

Skrevet

Til awenka84

Fødselspakken kan for eksempel inneholde følgende varer:

1 liten bleiepakke med fem Newborn og ni Mini

En plakat om babymassasje

Prøve på Tena Mini Magic

En leke til babyen

Tørrklut fra Libero

Tilbud på barneulykkesforsikring fra Codan

De har også en UP&GO pakke

Up&Go-pakken kan for eksempel se slik ut:

1 liten bleiepakke med Libero Up&Go Maxi

1 pakke Libresse Invisible Clip Normal (14 stk.)

Up&Go ball fra Libero

Up&Go-sokker med sklisikker gummi

Tilbud på barneulykkesforsikring fra Codan

Skrevet

De som bor nærme sverige kan hente pakke hos Babyproffsen (noe ala babyshop i norge).

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg har fått fra babyverden :-)

Skrevet

Er Bam sin gavesending det samme som man mottar på Babyverden?

Skrevet

Prøv www.bam.no ikke www.barn.no

Skrevet

hvor på babyverden måtte du registrere deg for å få gavesendingen? har registrert meg jeg også, men ikke fått noen ting... eller tar det veldig lang tid bare?

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg husker ikke helt, men jeg tror bare jeg krysset "ja" på å få sånn babypakke tilsendt, eller så gikk det automatisk. Det tok veeldig lang tid, så bare vær tålmodig :-)

Skrevet

tror ikke jeg har fått gavepakke fra babyverden...

det er bam ikke barn:) fikk du dett til nå?

Skrevet

Aha! Sånn går det når en leser litt for fort! JA, nå fikk jeg det til:) Tusen takk for hjelp og tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...