*bolla pinnsvin* Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Jeg har foreløpig bare gått 2 dager over, så håper jeg slipper den problemstillingen jeg skal komme med her. Greia er at mensterminen min var 15. juni og UL-termin ble satt til 21. juni. Hvis det ikke skjer noe har de sagt de skal sette meg igang 5. juli, altså 14 dager over UL-termin, men hele 20 dager over menstermin. Gjør det noe at det er så lenge over menstermin, eller har det ikke noe å si?
litenjente-litengutt Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 jeg hadde ringt føden og forklart slik som du skrev... for 20 dager over mens termin synes jeg er lenge..men jeg er verken lege eller jordmor:)
Lykke X 4 Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Jeg har 6 dager mellom UL termin og menstermin. Jordmor sier hun bestiller overtidskontroll etter mensterminen, som er før UL termin. Jeg vet når jeg hadde EL og når barnet kan ha blitt unfanget. Så UL terminen stemmer ikke. Synes også 20 dager over egen termin er altfor lenge å gå! Du må bare stå på krava!
*bolla pinnsvin* Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2009 Ok, da nevner jeg det for legen min når jeg skal dit på torsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå