Gå til innhold

Hva har dere spist idag da? ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten matdagbok;

 

Frokost; Vaniljekesam m 1 banan og !/2 nektarin. Kanel over

Lunsj; To knekkebrød med ost, agurk og paprika. o,5 liter vann.

Middag; Tacobolle ( huff og huff) Banan og vaniljekesam til dessert.

 

Blir Vita hjertegode rundstykker til kvelden og kanskje et par pils. Ble ikke grilling idag, selv om det er vær til det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er møkk dårlig og kvalm i dag. Rugsprø med kremost og appelsiner er det jeg har spist:/

Skrevet

Uff, det hørtes ikke særlig bra ut..

Skrevet

Frokost: To knekkebrød med baconost, vann

Lunsj: Lite grillbein fra i går, en vaniljeyoghurt. 1 glass appelsinjuice.

Mellommåltid: To tynne speltkjeks

Middag: liten porsjon med pølse og spaghetti.

 

Vet ikke hva jeg vil ha til kvelds, men er litt sulten nå....

Skrevet

Frokost? ;) ) - et rundstykke

Lunsj: Et knekkebrød

Middag: Skal inntas veldig snart, på menyen står pølser, kylling og kyllingspyd..

 

Drukket vann i hele dag.

 

Senere ikveld skal jeg forresten spise litt potetgull og Smash - siden samboeren overrasket meg med det.

Ja, også vannmelon ;)

hehe

Skrevet

Første som slår meg er: hjelpes så utrolig lite du spiser!

 

ca 07.30: To skiver groveste brød med ost og en cappuccino

ca 11.00: 2 knekkebrød på vei hjem fra trening

ca 12.30: en skive med egg

ca 15.30: Hjemmelagd lasagne med salat, en solid porsjon

ca 18.15: Smoothie av ananas, banan (frosne), jordbær (frosne), eplejuice og kruskakli.

Planlegger å poppe meg litt popcorn til kos.

Dette er en dag jeg har spist lite, dog hatt fri fra jobb, da trenger jeg ikke så mye mat siden det blir mindre løping.

Skrevet

Det er bare min egen feil:) Irriterende at en ikke kan skylde på mannen når tvillinger er på gang. Snart ferdig nå. Termin om tre uker:)

Skrevet

to marie kjeks....

 

og wok skal jeg lage straks...

Skrevet

Frokost: Smoothie

Mellommåltid: Eple

Lunsj: 2 knekkebrød med magerost og masse tomat

15 mandler

Mellommåltid: Yoghurt

Middag: Fersk sei, fullkorns bulgur og masse grønt

Kvelds: Kaffe og 2 kjeks

 

Skrevet

Jøss, føler jeg spiser mye når jeg leser dette.

Frokost: 2 weetabix-barer med melk og banan over, juice

Banan

Lunsj: Ei solid skive rugbrød med skinke og agurk, vaniljejogurt.

To kjeks til ettermiddagskaffen på jobb.

Middag: Helgrillet laks, potetsalat, grønnsalat og grønnsaker.

Is til dessert.

Så blir det ost og kjeks i kveld.

Skrevet

Det var da ikke så mye Lille snupps :)

Har varierende matlyst fra dag til dag.. Har vært sånn siden jeg begynte å amme.

Skrevet

1 kyllingbryst og litt salat......+ 0,5 liter pepsi max...og en jordbær:p

 

Har stresset som en gal i dag..

Skrevet

Frokost: 2 knekkebrød med kokt skinke og agurk

Lunsj: Horn med ost og skinke

Mellommåltid: Et eple

Middag: Flintsteik og pommesfrites, med sjampinjong og løk + salat

 

Nå blir det en Center sjokolade til kveldskos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...