CMH Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Liten matdagbok; Frokost; Vaniljekesam m 1 banan og !/2 nektarin. Kanel over Lunsj; To knekkebrød med ost, agurk og paprika. o,5 liter vann. Middag; Tacobolle ( huff og huff) Banan og vaniljekesam til dessert. Blir Vita hjertegode rundstykker til kvelden og kanskje et par pils. Ble ikke grilling idag, selv om det er vær til det..
erteposen + 4 Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg er møkk dårlig og kvalm i dag. Rugsprø med kremost og appelsiner er det jeg har spist:/
lille je Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Frokost: To knekkebrød med baconost, vann Lunsj: Lite grillbein fra i går, en vaniljeyoghurt. 1 glass appelsinjuice. Mellommåltid: To tynne speltkjeks Middag: liten porsjon med pølse og spaghetti. Vet ikke hva jeg vil ha til kvelds, men er litt sulten nå....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Frokost? ) - et rundstykke Lunsj: Et knekkebrød Middag: Skal inntas veldig snart, på menyen står pølser, kylling og kyllingspyd.. Drukket vann i hele dag. Senere ikveld skal jeg forresten spise litt potetgull og Smash - siden samboeren overrasket meg med det. Ja, også vannmelon hehe
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Første som slår meg er: hjelpes så utrolig lite du spiser! ca 07.30: To skiver groveste brød med ost og en cappuccino ca 11.00: 2 knekkebrød på vei hjem fra trening ca 12.30: en skive med egg ca 15.30: Hjemmelagd lasagne med salat, en solid porsjon ca 18.15: Smoothie av ananas, banan (frosne), jordbær (frosne), eplejuice og kruskakli. Planlegger å poppe meg litt popcorn til kos. Dette er en dag jeg har spist lite, dog hatt fri fra jobb, da trenger jeg ikke så mye mat siden det blir mindre løping.
erteposen + 4 Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Det er bare min egen feil:) Irriterende at en ikke kan skylde på mannen når tvillinger er på gang. Snart ferdig nå. Termin om tre uker:)
Miss Dynamite Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 to marie kjeks.... og wok skal jeg lage straks...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. juni 2009 #9 Skrevet 23. juni 2009 Frokost: Smoothie Mellommåltid: Eple Lunsj: 2 knekkebrød med magerost og masse tomat 15 mandler Mellommåltid: Yoghurt Middag: Fersk sei, fullkorns bulgur og masse grønt Kvelds: Kaffe og 2 kjeks
velsignet med to Skrevet 23. juni 2009 #10 Skrevet 23. juni 2009 Jøss, føler jeg spiser mye når jeg leser dette. Frokost: 2 weetabix-barer med melk og banan over, juice Banan Lunsj: Ei solid skive rugbrød med skinke og agurk, vaniljejogurt. To kjeks til ettermiddagskaffen på jobb. Middag: Helgrillet laks, potetsalat, grønnsalat og grønnsaker. Is til dessert. Så blir det ost og kjeks i kveld.
CMH Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. juni 2009 Det var da ikke så mye Lille snupps Har varierende matlyst fra dag til dag.. Har vært sånn siden jeg begynte å amme.
☆Monkey Business☆ Skrevet 23. juni 2009 #12 Skrevet 23. juni 2009 1 kyllingbryst og litt salat......+ 0,5 liter pepsi max...og en jordbær:p Har stresset som en gal i dag..
Fire småtroll Skrevet 23. juni 2009 #13 Skrevet 23. juni 2009 Frokost: 2 knekkebrød med kokt skinke og agurk Lunsj: Horn med ost og skinke Mellommåltid: Et eple Middag: Flintsteik og pommesfrites, med sjampinjong og løk + salat Nå blir det en Center sjokolade til kveldskos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå