Gå til innhold

2 befruktet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har vi kommet oss til Haugesund og Hausken på dette sommerforsøket, 3. i rekken av søskenforsøk. Hatt puregon og menopur denne gangen istedet for gonal-f - resulterte i kun 3 egg. Men vi har høyere befruktningsprosent enn tidligere - 2 er befruktet, innsett imorgen!

Da krysser jeg fingrene og håper inderlig at det går denne gangen...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til Sarah, måtte gullegget være ett av de to (eller aller helst begge) :-)))))

klem

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Oi så spennende!

Du får 2 tilbake dersom begge fortsatt har delt seg eller?

Jeg og skal krysse fingrene for dere!

Skrevet

GRATULERER MED 2 EGG;))

holder også til hos hausken og fikk 3 av fire egg befruktet;)

2 av de var brukenes og er inni magen min nå:)) 3 delt og 5 delt..

masse lykke til!!!!

Skrevet

Hei, hei Sarah70!

Lykke til med innsett i morgen! Jeg skal også sette inn to egg i morgen. Jeg holder til på Ullevål.

Skrevet

Masse lykke te imårrå:)))))))))))))))

Skrevet

masse lykke til imorgen=)*XXX*

Skrevet

Så flott med 2 befr. egg :-) Spennende dager for deg,igjen. Rettere sagt nervepirrende!

Da krysser vi fingre at alle gode ting er 3.

Klem

Skrevet

Grattis med flott befruktning Sara70.

Jeg hadde uttak hos Hausken i dag,

og venter skumle-telefonen i morgen..

Krysser fingrene for deg!

Hilsen

Skrevet

hei, Turva -

ja, dette blir superspennende...takk for hilsen!

Skrevet

Ja, de setter inn 2 hvis de har ok kvalitet. Jeg er ikke "redd" for å få tvillinger - så heldige er vi ikke! :-)

Skrevet

jeg krysser fingrene for 3- og 5-delt egg! Er veldig spent på eggkvaliteten idag, skal ha innsett senere idag...

Skrevet

hei, Hege72 -

jeg har hatt 3 forsøk på Ullevål, det første endte i vår fantastiske førstefødte. De er flinke på Ullevål, om enn samlebåndspreget...Lykke til!

Skrevet

hei Pia76 og 1 ønsker 2 - tusen takk for lykkeønskninger! Lykke til til dere også!

Skrevet

hei, Rose!

ja, det er utrolig nervepirrende. Var skuffet over antall egg, men er de gode er det jo flott!

jeg følger med deg i neste forsøk - lykke til!

Skrevet

Hei, Vilsågjerne!

Ja, nå må det være din tur! Håper du får perfekte 4delte egg!!!

Min erfaring hos Hausken har vært super, men vi bor i Oslo så videre forsøk blir nok på Aleris.

men nå satser vi på store jule-mager, ikke sant? ;-)

Lykke til!

Skrevet

Så flott, dette var gode nyheter! Håper det er et eller to gullegg blant dem :-)

Skrevet

Hvor store doser hadde du? Jeg skal ha 450 denne gangen

(300 Puregon og 150 Menopur) Har lagt om kostholdet,gått ned i vekt, tar urter, tatt litt akupunktur...får se hva tiden bringer.D siste forsøket i pakka..

Jeg kan nok være klar for Hausken..må forberede mannen litt.Og ta 2-3 mnd pause hvis det går dårlig nå.

Har også tenkt på ED.

Lykke til med ruging!!

Klem

Gjest lille fiol
Skrevet

Gratulerer med befruktninga og lykke lykke til med alt!

Skrevet

Hei, Rose!

Jeg hadde 150 ie puregon og 225 ie menopur. Jeg har fått prednisolon (for å stagge endovev, tror jeg) samt Klexane (blodfortynnende).

Jeg er veldig fornøyd med grundigheten hos Hausken. Lykkes vi ikke nå, føler jeg at vi har info å gå videre med. Men det blir nok Aleris i neste omgang. Lykke til, Rose! Jeg følger med hvordan det går med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...