Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Jeg blir matt av barnehagen. Vi har (som jeg har klaga på her før) fått beskjed om at vi IKKE får si hva barna skal ha på seg, fordi de er kompetente nok til å se dette selv i bhg, for de er jo så erfarne! En dag forrige uke som det var VARMT, hadde han på seg strømpebukse, bomullsbukse, kortermet body og genser over. Dagen etter var det regn og litt småkaldt, da hadde han på seg shorts og t-skjorte, med regntøy over, og ikke noe på hodet. Var iiiiskald på øra stakkar, var jo ute på lang tur. Idag ble han levert i shorts og tskjorte, men når jeg kom nå hadde han på seg tykk bomullsbukse, langermet body og ullsokker.... Og neida, det er ikke mangel på skift som er problemet, jeg begynner å tro det er for mye av det :s
*Lissi* Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Da hadde jeg sagt ifra, og ikke brydd meg om sure miner. Det får de jammen tåle. De er tydeligvis IKKE kompetente til å kle på barn. Såpass åpent forhol bør vel foreldre og personale ha? Er iallfall slik i vår barnehage.
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 I dag hentet jeg mine to, og de var en interessant sku de to. Minstemor (på 13 mnd) i kun singletbody og en liten nett sommerkjole, ULLSOKKER og sko. Storesøster med singlet, tykk genser, lange bukser i chenille (når det ligger både skjørt og kjole klart som hun kan bruke) også ullsokker, og sko. Ingen solhatt ingen lukt av solkrem (kanskje ikke så rart på eldsta som de jo har kledd solen ute på) WTF liksom, merkelig påkledning, spesielt når de begge går på samme avdeling.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 fantastisk tillab, det er jo helt utrolig at det går ann.... her går også begge på samme avd, så er litt rart. I går hadde jentungen på seg en fleecejakke, skjørt, singlet, thigts og joggesko.... enda de nye sandalene sto klart til bruk. jeg får ta det opp med dem i morgen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå