Gå til innhold

Gåsele til barn?


Anbefalte innlegg

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

ÆÆÆ, jeg vurderer seriøst å kjøpe en sånn en til jenta vår på snart 2... Vi har en liten en på 3 uker også, og jenta vår nekter å stå på ståbrettet på vognen. Kunne jo kjøpt søskenvogn, men hun er ikke interessert i å sitte i vogn uansett... Det er helt umulig å gå på tur med henne og vognen samtidig, hun løper i alle retninger, og det er upraktisk å trille vogn og tviholde henne i hånda samtidig. I går var hun på vei utfor en bratt trapp i full fart, jeg måtte løpe etter og da kunne jo vogna trillet en annen vei...

 

Er det totalt uakseptert å bruke sele eller er det fremdeles noen som gjør det? Alternativet er jo nesten å sitte inne med dem hele dagen=P

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! har sett noen geniale på nettet. Kan se om jeg finner ut hvilken butikk det var. Det er ihvertfall en liten sekk som Anikken kan ha på seg, også åpner du en lomme og bare drar den selen ut, akkurat som et hundebånd=P hehe....

 

Men det ser jo ut som om hun bare har sekk på seg da;) Har vurdert å kjøpe den selv!

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Den sekken hørtes jo veldig lur ut! Putter Malin i bæresjal og tar på Anniken bånd, så slipper vi å ha med vogn, hehe! (Men hvor skal jeg gjøre av alle tingene?!?)

 

Kjempekos å se bloggen din forresten. Er hun virkelig et halvt år allerede? Dvs at det er 15 mnd siden vi var på fløyen da, hehe=)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Bloggen er nedlagt, husket aldri å oppdatere=P Jeg er klar for ny tur, må jo finne på noe om dagene... Nå er det vel sommer også=)

Skal sjekke ut de der, tingene kan jo være oppi der ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...