Snikskytteren er storebror! Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 ... i hvertfall for meg! Hadde et planlagt ks i dag. Skulle legges inn klokka 07.00. Da ble jeg umiddelbart sendt på et rom for å ta på meg sykehus skjort, få veneflon, og kateter. Så fikk jeg beskjed om at det ble litt venting... Men de skulle ta meg etter lunch.. Og jadda.. etter lunch kom de å ba meg reise hjem, for de hadde ikke tid alikevel... Så da var det bare å fjerne kateter og nåler, og kle på seg og komme meg hjem! Snakk om å være sint!!!!! Skal tilbake på torsdag til samme tid. tror jeg lar baggen stå i bilen da....
erteposen + 4 Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Ah...kjipt! Det samme skjedde med min søster på et litt mindre sykehus. To hastesnitt gikk foran. Det er jo en fornuftig prioritering, men kjipt fr den som må vente:/
FlightlessBird Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 det er desverre slikt som skjer når det oppstår akutte ting... skjønner at det ikke er morro, men det er slik det er. tror ikke det har så mye med sykehuset å gjøre...
Snikskytteren er storebror! Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2009 Det eneste akuttet de hadde var en dame som skulle ha ks kom inn med rier, og måtte bli operert først! Og jo... fredrikstad har ikke spes godt rykte! De holdt på å ta livet av min forige sønn, og tok faktisk livet til en anen baby samme dag som jeg fikk min...
*1+1=2 små* Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 vel ikke alle som har negativ erfaring, jeg hadde god erfaring når jeg fikk min første for 2 år siden. Men at du blir så forbanna fordi de måtte prioritere andre sier vel mer om deg, skjønner det er kjedelig men det kan faktisk ikke sykehuset noe for. Og hvordan kan du være så sikker på at det bare var 1 årsak til at du måtte vente?
Trallgård Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Tror det er veldig forskjellig , jeg fikk kjempe bra inntrykk når jeg fødte der Skjønner jo at det er kjedelig for din del det som skjedde...men de gjør det vel fordi de faktisk ikke rekker over hvis det kommer inn noe som haster mer. Håper alt går i orden på torsdag da..lykke til
Snikskytteren er storebror! Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2009 *1+1=2 små* Fordi de sa det! Og er vel rimelig normalt å bli forbanna når de er inne hos meg og gir meg en ny liter med drypp halv 11 og halv 1 kommer de å sier at de ikke har tid alikevel....
LilleTrille med en tulle Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 Den var kjip! Tror jeg hadde blitt ganske så irritert selv... Skal også føde der, men forhåpentligvis da ikke med KS. Har vært på en del ekstra kontroller og er foreløpig veldig fornøyd, har bare møtt hyggelige mennesker.. Men tror kanskje at de kan jobbe litt bedre med kommunikasjon seg imellom.... Vært litt surret av og til... Håper alt går etter planen torsdag! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå