Rocka dame med tre små Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Mellomste barnet vårt har fått et voldsomt vorteutbrudd på hendene, føttene og i ansiket - IKKE MORSOMT....H*n plages av dette fordi de andre spør hva det er..... Vi har prøvd "alt" fra fastlegen som ikke vil gjøre noe siden h*n er liten og det vil være mer til plage enn til gagn sier han, urter, måneskinnsvann, sånn verucid, neglelakk, molkosan osv... Vi er desperate - er det noe som kan healing eller trylle eller vet om NOE som hjelper?
Rocka dame med tre små Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. juni 2009 Ds - vi snakker nok et sted mellom 50 og 100 vorter på en liten 4 åring.....
* 5 om dagen * Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 gå til en hudlege,(må ha henvisning fra fastlegen din da) han vil skjønne problemet,og gjøre noe med det,og kanskje finne ut av hvorfor det er kommet så mange vorter. min jente har fryse de 4-5 hun hadde på fingrene,men nå var hun ca 6 år,så det gikk greit.ble borte på en 4-5 behandlinger.
lavidaloca Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Et lite kjerringråd som kan prøves: en eldre nabofrue kjøpte vortene til niesen min. Hun betalte 20 kroner for dem. Hun så at hun hadde masse vorter på hendene, og spurte om hun kunne kjøpe dem. Faktisk tok det ikke mange dagene før de var helt borte.
Aliena Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Rå potet! Hadde vorter på fingrene da jeg var tenåring. Leste et kjerringråd om at man skulle dele en rå påtet i to, gni den med snittflaten mot vortene fram og tilbake noen ganger. Tror man skulle gjøre det et par ganger til dagen, så skulle de forsvinne. Funket på meg i hvertfall.
Gemini7 Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Da jeg avr liten og hadde vorter, pleide mamma og pappa å legge på flesk (biter fra den hvite randen på rå bacon). Plastret det fast over natta (så vidt jeg husker). Og jeg husker jeg avr så overrasket over at de faktisk ble borte, ikke over natta, men ganske fort etterpå. Men siden det er så mange bør dere vel se en hudlege, ja
GuttemammaX3 Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 tea tree oil hjalp på mine vorter, etter å ha prøvd alt annet uten resultat. tea tree oil på en liten bomullsbit, like stor som vorta, fordi det er etsende på den friske huden, legg våt bomullsbit på vorte, plastfolie og plastertape for å dekke... holder å behandle den første vorta, sies at de andre har røtter fra denne, og forsvinner om "mamma-vorta" forsvinner... det stemte på meg, men jeg hadde bare 5-6 til sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå