♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 nei, her blir det ingen feiring... Vi skal bare grille sammen med min foreldre og min bror...
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Vi skal på stranda og grille med noen venner, og se bålet tennes ) Ulempen er at jeg skal på jobb i morra, haha )
CMH Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Nei Idag blir det nok bare et par pils ute på verandaen og kanskje noen grove rundtstykker med godt pålegg..
Hikken Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Neh.. Blir grilling med noen nabofamilier på fellesplassen, men det gjøres nesten hver helg, så noen spesiell feiring vil jeg ikke kalle det ;-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Får ikke grilla engang.... Er alene med begge ungene, sambo jobber til åtte og da er det for seint å grille. Samt at vi har tømt grillen for kull til flytting om en måned...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Nja, vi kommer til å grille pølser, kylling og lign - men blir bare med samboeren og Daniel. Jeg er syk, med ørebetennelse - og har dermed litt vond hals + en nese som renner verre enn verst så jeg føler meg ikke særlig sosialvennlig etter en lang dag på jobb. ;o) Og en ny kommer imrg, huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå