Noah 08. Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Hva skal dere i kveld da? Her er vi på ferie,så blir å ta med gutten på 14 mnd. på en sammenkomst med familien...kose oss med rømmegrøt & grillmat:) Ønske alle store & små en finfin kveld med båltenning elr sofakos:)
klovnebukse Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Håper dere hadde en god st.hans i går! Selv hadde jeg barnefri og kunne derfor dra på en grillfest jeg ikke visste om før en halvtime før den starta, og det endte med at de fyra et bål i grillen etterpå (sånn halvtønnegrill). Var ikke like gøy som st.hans da jeg var liten, men koselig likevel!:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 jeg har hatt verdens mest fantastiske st.hans for meg er st.hansaften en stor dag, som vi alltid har feiret i danmark forand bålet og synget sanger osv. men jeg syns småen er litt for liten til turen enda. i går var han hos faren sin, så jeg gikk ut og kjøpte nye klær og klippet og farget året. pyntet meg og møtte kjæresten (som såvitt kjente meg igjen... hehe) også dro vi ut på klosteret begynte med ett glass champanje og spiste 7 retters middag med 7 glassvin som passet til vær av rettene og koste oss masse! så dro vi hjem til han det var en helt fantastisk kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå