Gå til innhold

Da blir det oppstart over sommerferien :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Mannen ringte til Ullevål i dag for å etterlyse svaret på om vi får starte opp med søskenforsøk eller ikke.

Og fikk da beskjed om at første mens etter 3 august kunne vi ringe inn :-)

DA er vi på en måte ordentlig igang føler jeg. Gjenstår bare å se når vi evt får plass da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da :-) Godt å ha sol og varme nå.Det vil gjøre deg godt! Håper dere skal gjøre noe hyggelig sammen. Og en god sommer vil nok gjøre susen skal du se!

Har du fått opplegg allerede? Doser, etc?

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Nei det har jeg ikke. Fikk bare beskjed om å ringe inn første mens etter 3 august. Vet ikke om jeg får resepter i posten jeg?!....

Vi skal reise en tur til Bahia Feliz på Gran Canaria i august da, så vi får se hvordan det evt klaffer eller kræsjer med evt oppstart i august, men om vi må vente til september så gjør ikke det noe. Vi skal lade batteriene og nyte sommeren før den tiden :-)

Er litt spent da på hvordan opplegg jeg får. Jeg og min x hadde et forsøk på Ullevål for ca 7 år side og da fikk jeg ut 11 egg, men de 2 forsøkene vi hadde for å få Leona fikk jeg ut 5 egg begge ganger....

Men hadde andre medisiner da enn den gangen på UUS...

Skrevet

samme her :-) Skal ha søskenforsøk på UUS etter 03.08.09...Vi drar også på ferie i slutten av august men det spørs når mensen kommer...jeg tenkte at det er best å droppe det til vi er tilbake fra ferie..er redd det kan ødelegge velfortjent ferie hvis jeg mister midt i ferien... Vi sees kanskje på Ullevål :-) :-)

Skrevet

Wow - tenk at du skal i gang igjen :-)

Skrevet

herlig nå skal du se at det går lettere enn forrige gang!!! iallefall gjorde det for meg bare tre forsøk, tvi tvi. blir gøy å følge med. nyt ferien og kos dere for før du vet ordet av det så blir det tvillinger og tre små barn å ta vare på tihi....

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ja da kan det være at vi sees på UUS etterhvert ja :-)

Regner vel med at det blir i september vi starter også så.... hmmm.... :-D

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hehe, tvillinger tar jeg gjerne imot jeg :-D

Men siden jeg hadde et risikosvangerskap med bare ei er det kanskje en fordel å få bare 1 i gangen :-p MEN kommer det 2 er det nok ;-)

Skrevet

Så bra, Collargol! Godt å høre at dere kommer igang snart :-) Måtte spiren sitte før heller enn senere.

Skrevet

Hurra!!

Når bli det ca da?

Regner med at vi får innsetting i slutten av aug.

Hvordan var prøvene til mannen da?

Skrevet

Så spennende med søskenforsøk da. Håper den sitter på første forsøk :o)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Kommer an på når mensen kommer.... Vi skal jo på ferietur 11-25 august så vi får se om vi får startet opp i august eller om vi må vente til september.

Prøvene til mannen var helt normale de heldigvis ;-)

Gjest lille fiol
Skrevet

Hei, så flott for der at der er i gang igjen! Kos dere i sommer og klem til til høsten. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...