Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 http://akershus.mittarbeiderparti.no/-/bulletin/show/290009_arbeidet-med-ny-barnelov er det mulig være så blåst??? ungkar uten barn garantert.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 De som har med F2F å gjøre, er så blåste. Det bare er sånn. Det er en gjeng fedre som ser seg motarbeidet fra alle kanter, og som bare ser seg selv og ikke barnet. Det er alltid mor som er den "grusomme" fra den kanten der. Dette har jeg sett fra den kanten før, og BF her kontaktet dem(da vi kranglet på det verste). Kan si det sånn at det var ikke mye riktig hjelp og råd han fikk der, bare tull og svada.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 sier han ikke skjønner hvorfor ikke flere mødre blir skutt...hm..bekymringsverdig at en sånn mann er med på å bestemme i landet vårt.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 De har endret styret nå, men for en tid tilbake hadde SAMTILIGE som satt i styret besøksorbud mot egne barn/ekser eller blitt nektet samvær etter rettsak ( skal jo litt til for å bli nektet samvær helt i retten som kjennt..). Sier vel det meste om foreningen og de som har med den å gjøre, de har forsøkt "vaske seg " litt med å få inn nye folk mv men samma gamle ulla.....
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Ja ditt gikk min søsters ex for støtte etter å ha mistet samværsrett. FOr det var selvfølgelig min søsters feil og ikke det at han hadde vært voldelig mot sine barn. Hos F2F så er alle pappar uskyldig dømt, samme hva de er dømt for og hvordan de blit tatt/oppdaget. I min ex svogers tilfelle, var det politiet og barneværnet som anmeldte saken, (min søster ville selvfølgelig gjort det men de var først ute.) Grunnen til at at politiet gjorde dette var at de var en politimann som ble vitnet til at han tok kvelertak på sin sønn og løftet han opp etter veggen for så å kaste han ned trappa. Men F2F satte masse griller i hodet på han om hvor synd det var på han, for det var selvfølgelig mor som hadde kommet med løgner om han. Så at hovedvitnet var en mann ansatt i politiet, som hverken kjente far eller mor spilte jo ingen rolle. Og at han både måtte sitte inne noen mnd og mistet samværsrett til sine barn var visst allt for streng straff...... De er virkelig patetiske.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 jaja jeg vet nå hvertfall hvem som IKKE skal få min stemme til høsten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå