charlotte,b Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Kjedelig, Jeg som hadde et lite håp om å være gravid nå. Sluttet med pillen siste dag i mars, og begynner å bli litt utolmodig nå. Vi hadde jo egentlig bestemt oss om være litt forsiktig frem til august og begynne fult ut å prøve da, men merker lysten er der veldig nå. De tre andre gangene har jeg blitt gravid bare med tanken på det, derfor er jeg litt lei meg nå. Tok det vel litt for gitt at vi skulle klare det nesten med det samme denne gangen også. God St. Hans alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå