Gå til innhold

Den dagen noen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan fortelle meg detaljert hvordan det er mulig for en forelder å være

mer glad i hvem som helst enn i barnet sitt,da skal prøve å forstå ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to barn som jeg elsker mer en noe og noen. Mannen min sier det er så lett å se det fordi jeg kan sitte å se på dem og kjærligheten til dem bare lyser av meg. (ikke vet jeg men jaja)

Han er veldig sjalu på akkurat dette, ikke at jeg elsker barna mer en han men at han ikke elsker barna like høyt som jeg gjør.

Misforstå meg rett, han elsker dem og stiller opp for dem og ville gitt livet sitt for dem. Men han sier faktisk a hans kjærlighet til meg er sterkere en den til barna.

Dette kan jeg ikke forstå, men det er jo bekymringsverdig om vi ikke hadde vært gift og det var en annen dame han hadde så sterke følelser for. Ville han da velge henne over barna om han måtte velge?

Men så er det også sånn at det er en del mennesker der ute som faktisk ikke elsker barna sine, som ikke har disse følelsene. Det er nok vanskelig for oss som elsker de så mye å forstå.

Men om alle elsket barna sine så høyt så hadde det jo ikke eksistert misbruk, (seksuelt, fysisk, psykisk.) der hvor foreldrene utfører handlingen.

Og desverre hører man jo om det støtt og stadig.

Skrevet

Synes det er skikkelig ille når det er mødre som kan forlate barna sine,de har tross alt gått med dem i magen og født dem...Menn kan du faktisk ikke forvente annet om de gjør det,de har jo aen ikke bedre VETT....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...