sarabi Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 fikk positiv test onsdag 17, tok blodprøve fredag 19 ( dag 16). legen sa at den var veldig bra når jeg fikk svar på dn igår. I dag morges kom det kanskje 4 dråper blod på papiret, men det stoppet med en gang etterpå. utover dagen idag har det kommet litt mere lyst blod, men ikke mere enn at det kan virke som utflod. Har ikke noe vondt heller. noen som kan hjelpe meg med hva dette er??
mia76 Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg vet ikke hav som vil skje med deg men jeg kan fortelle hvordan jeg hadde det og hva som skjedde med meg. Jeg fikk positiv test på dag 14. På dag 15 begynte jeg å blø litt. Det kom bare noen få dråper og så stoppet det. På dag 16 kom det litt mer og på dag 17 blødde jeg faktiskt en god del. Ikke like mye som en vanlig mensblødning men ikke så veldigt langt ifra heller. Sånn fortsatte det i en uke. Jeg hadde ikke vondt i magen og det kom ikke noen klumper. Jeg var selvsagt helt forvivlet og sprang på toalettet hver 5 min for å se om det var kommet mer blod. Idag er dette barnet 21 mnd:) Jeg har en veninne som testet positivt på dag 15 og hun også begynte å blø noen få dager senere. Hun blødde ikke mye men det kom en del. Det kom også klumper så hun var helt sikker på at hun hadde mistet. Men hun hadde ikke vondt og legen sa at så lenge hun ikke hadde smerter var det stor sannsynlighet at det kommer å gå bra. Hun har nå 4 uker til termin:) Så ikke gi opp håpet. Det kan gå helt fint med babyen din. Prøv å ro deg ned for det er ikke noe du kan gjøre fra eller til uansett. Masse, masse lykke til til deg. klem
Rose69 Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Ikke uvanlig å blø under et svangerskap. Så så lenge legen sier at prøvene er fine; gratulerer så mye :-)))
sarabi Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2009 tusen takk for svar. det er trygt å vite at det ikke trenger å være noe galt. ringte legen i stad også, fikk da beskjed om at jeg ikke skulle løfte noe tungt og gjøre noe som kunne belaste magen. skal tilbake til legen å ta ny HCG til fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå