mamma78 med spire:-)))) Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Uff, er så lei..Har de siste årene fått så store porer i ansiktet, spesielt på nesen..Renser huden hver dag, men porene blir bare flere og flere. Er det noe å gjøre med, tenker på hudpleiesalonger osv.? Eller må det bare være slik? Har og en krem som forminsker litt, men syns ikke det er stor effekten, og huden blir bare mer Slitt..Noen gode råd??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå