LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 da må vi desverre forlate dere... jeg fikk en utrolig smerte i går, og begynte og blø i natt... skulle heldigvis på UL i dag, så jeg slapp uvissheten så lenge. men det er en SA. frøet våres klarte ikke holde seg fast lenger=( det som er mest vanskelig er at samb måtte reise bort for og jobbe i går, og kommer ikke tilbake før uti uka.så jeg er alene...det er godt jeg har dere=) men vi velger å se positivt på dette. vi har prørd i tre år, og nå VET vi at vi kan!=) det går nåkk ikke så lenge før vi er tilbake tror vi=) snakkes fine damene;)
Cupcake! Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Det var trist å høre loyse Og ekstra kjedelig når man må gå gjennom noe sånt alene. Men som sagt du finner støtte her inne. Lykke til videre så sees vi snart her inne igjen
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Kjedli det da,men det er som du sier,det var et bevis på at dere får det til etter 3 år med prøving!! håper spiren sitter snart igjen! ser deg vel snart her igjen. Lykke til:-)
You can call me Dårris Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Uff så fælt! Dette er jo den største skrekken for oss alle vil jeg tro. Men som du sier, det er jo godt å vite at dere kan bli gravide da. Jeg skal krysse alle lemmmer for at dere snart får ny spire. Lykke til videre:)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2009 tusen takk alle. dere er goe dere. nå har jeg reist etter min man, orket ikke vere aleine hjemme. så nå sitter jeg på verdens fineste hotellrom og koser meg rett og slett=) jeg ønsker dere alle sammen lykke til! håper spirene deres vokser og blir verdens herligeste unger;) det fortjener vi alle i hop. vi skal nåkk klare det vi og. gleeeder meg=)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Åhh så strist å lese ( Ønsker dere masse lykke til, mange gode tanker Håper spira snart kommer tilbake!
lille frø, mor til to Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Skikkelig trist. Dere får ta vare på hverandre. Du kommer nok inn her igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå