Gå til innhold

Bør jeg reklamere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en 2pack med hvite strømepebukser til jenta mi på hm.com for en stund siden (2 mnd siden tror jeg) 17 mai brukte hun den ene for første gang. Da raknet den på låret. Jeg sydde den, men den raknet bare mer..Derfor kastet samboer den. I dag bruker hun den andre, og den har raknet samme stedet! Er det for seint å reklamere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt senta ja....

Hvis du gidder å reise ned til HM og argumentere med kassadama, så kan du jo gjøre det (forutsetter da at du har kvittering?)

Tror imidlertid ikke jeg hadde giddet....Strømbebukser kan fint være skjøre...

Skrevet

neichda, er bare å gå tilbake..trenger jo ikke si at den ble kjøpt for en måned siden da ;-)

jenta di kunne jo like godt fått de i gave nå i helgen!

Skrevet

kjøpte de på nettet dessverre. Ellers hadde jeg gått tilbake i butikken.

Sendte de en epost jeg, og spurte om de hadde hatt inne et dårlig parti. Det som jeg syns er kjipest med at de rakner, er at de er i str 86, og jeg får ikke tak i nye hvite i str 86... Alle butikker har bare doble str (type 86/92) og de er for store til vesla.. Så nå må jeg finne på noe lurt som hun kan bruke under alle kjolene sine..

Skrevet

Bare å reklamere.

Det har jeg gjort med klær selv om det har gått en stund.

Det er jo meningen at det skal holde mer enn f.eks. 2 mnd.

Skrevet

er det jeg også tenker. Jeg har jo hatt like strømpebukser i mindre str, og de tålte jo krabbing! Rart at disse raknet med en gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...