Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte får du blomster av din make. Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg får til morsdag-bryllupsdag og gjerne en gang utenom.

Er fornøyd med det. Vi har vært sammen i 12 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe fast antall i året, men stort sett ofte nok til at jeg ikke blir snurt, men samtidig sjelden nok til at jeg blir veldig overrasket og glad de gangene jeg får blomster! :)

Litt lenge siden nå, kjenner jeg...

Vi har vært sammen i ca seks år.

Skrevet

Får 20 hvite roser hver fredag av min mormor. Teller det?

Av kjæresten så har jeg ikke fått enda, men har bare vært sammen ett år i disse tider.

Skrevet

Så godt som aldri, det fikk jeg fort plukket av ham. Liker ikke å få blomster, så han kjenner meg heldigvis godt nok til å la være å kjøpe til meg :-) Vært sammen i 12 år.

Skrevet

Alltid på merkedager som bryllupsdag, morsdag, bursdag o.l Sånn helt uten spesiell grunn et par ganger i året kanskje..

Jeg elsker blomster, så det er en fin måte å glede meg i hverdagen på :)

Vi har vært sammen i 12 år.

Skrevet

Næ, 2-3 ganger i året utenom de dagene det er "påkrevd" (morsdag, bursdag og bryllupsdag).

Vi har vært sammen i 9 år.

Skrevet

2-4 ganger i året. Passe for meg til at jeg setter stor pris på det da :)

Vært sammen i 4 år.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Gift i 3 år - får blomster når jeg føder :-p

Har blomsterallergi da.. Fikk en pen rose her om dagen da siden han hadde vært så hormonell :-p

Skrevet

Fikk en rose på valentinsdagen. Ellers ikke noe fast. Vært sammen i 3,5 år..

Skrevet

En gang i året nesten tror jeg.

Sist fikk jeg en grønn plante, og tre små potteroser. Potterosene syns han var så pene, men jeg tok knekken på de under en uke etterpå. Den grønn planten står fin enda. (han viste jeg ville ha den, men mest pga vasen den står i) Jeg har sagt at jeg kan få blomster som må stå i vase, som det er meningen skal dø etter en uke, resten må han ta ansvar for selv. Så derfor får jeg lite eller ikke blomster.

Skrevet

Litt hipp som happ. Trenger ikke være noe spes anledning. Bursdag og slikt, og noen ganger utenom.

Kjøper ofte selv da :)

Skrevet

Jeg elsker å få blomster, spesielt om det ikke er noen anledning. Får jeg blomster av mannen min uten at det er forventet gir det med 99% av gangene utelling - har kompisene hans sitert min mann på. Det stemmer, og jeg lurer på om han er litt treig siden det skjer altfor sjelden.

Pappa sender meg et postkort hver uke, og det har han gjort siden jeg flyttet, og så sender han blomster en gang i mnd. Det gjør han til alle oss jentene:)

Skrevet

Hmm...har aldri fått blomster av han. Har kun vore saman sidan september 2007 då, og håpar å oppleve å få blomster frå han ein gang. Kaaaanskje til 20års dagen...? :) Trur eg skal prøve å hinte litt;)

Skrevet

Fikk så lyst til å svare. Har ingen kjæreste, men har på den tiden jeg har vært singel ( 8 mndr.) fått blomster 11 ganger. Både på døren og tilsendt. Jøss og bevares man skulle vært singel litt oftere;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...